responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : عوامل معنوی و فرهنگی دفاع مقدس (ج6) نویسنده : شیرازی، محمد    جلد : 1  صفحه : 97

فصل پنجم:اهداف و اصول تبليغات

پيش‌تر عوامل مؤثر بر تبليغات خودى را در دفاع مقدس برشمرديم و با سازمان و تشكيلات رسمى تبليغات جنگ جمهورى اسلامى آشنا شديم.پس از آن به‌اختصار تبليغات استكبار جهانى و با تفصيل بيش‌تر تبليغات عراق را مورد بررسى قرار داديم.اينك شايسته است بنگريم چه اهدافى را در تبليغات جنگ دنبال كرديم و چه محورهايى را براى تحقق اين اهداف برگزيديم و اساساً چه اصول و ضوابطى بر تبليغات جنگ ما حاكم بوده است.

اين مباحث از آن جهت مهمّ و قابل تأمل است كه بيش‌تر بى‌اثر نمودن تبليغات پر حجم استكبار جهانى و عراق را در هشت‌سال دفاع مقدس متجلّى مى‌سازد و ما را بدين مهم رهنمون مى‌شود كه تبليغات ما افزون بر القاى روحيۀ مقاومت،شوق دفاع و ايثار و از خودگذشتگى در رزمندگان اسلام، بخش زيادى از تبليغاتِ مسموم دشمن را نيز خنثى كرد.از اين رو،ابتدا اهداف كلى،سپس اهداف جزئى و محورها و سرانجام،اصول تبليغات را مطرح مى‌كنيم:

1.اهداف كلى

در طول هشت سال نبرد نظامى رزمندگان دلاور و سلحشور ارتش اسلام در

نام کتاب : عوامل معنوی و فرهنگی دفاع مقدس (ج6) نویسنده : شیرازی، محمد    جلد : 1  صفحه : 97
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست