responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 775

دارم كه قبل از پيروزى انقلاب ايران هنگامى كه يك سخنران در بالاى منبر جمله‌اى عليه طاغوت مى‌گفت، بلافاصله افرادى كه پايين منبر نشسته بودند مى‌گفتند: آقا با عمامه كه نمى‌توان در برابر توپ و تفنگ ايستاد و با آنها جنگيد!

اما انقلاب مقدس و الهىِ ملت ايران به رهبرى رهبر عظيم الشأن، امام راحل، تير خلاص را بر پيكره استعمار وارد نمود و آن دسته از مسلمانان جهان را كه هنوز مسخ نشده بودند، لباسِ نوكرى استعمار نپوشيده بودند و استعدادِ فهميدن داشتند، همه را بيدار كرد. (تكبير نمازگزاران)

يكى از دستاوردهاى پر افتخار انقلاب ما اين است كه اكنون به فضل پروردگار در نتيجه انقلاب اسلامى ايران در تمام مناطق مسلمان‌نشين كره زمين مردم آگاه شده‌اند و دشمنان خود را شناخته‌اند. پرده‌ها كنار زده شده و اسرار آشكار شده است.

اكنون ديگر مسلمانان دنيا نه تنها غربى‌ها را فرشتگان روى زمين به حساب نمى‌آورند، بلكه آنها را دشمنانى بد سيرت، خون‌آشام و در لباسِ دوست مى‌دانند و به خون سلطه‌گران غربى تشنه‌اند.

در مصر، الجزاير، تونس و بيشتر مناطق مسلمان‌نشين وقتى كه غربِ مكّار، آمريكا و انگلستان و بقيه همپالكى‌هاى آنان پديده نو ظهورِ بيدارى مسلمانان را ديدند، با كمال تعجب مشاهده كردند كه مستضعفين كه تا ديروز توسط استعمارگران اسير و ذليل و تحقير شده بودند، قيام كرده‌اند و مى‌خواهند از حقوق خود دفاع كنند.

از طرف ديگر، پس از فرو پاشيدن شوروى، چندين كشور مسلمان با گرايش‌هاى اسلامى آزاد شدند.

استعمارگران، دشمنان خونخوار مسلمانان وقتى كه ديدند مسلمانان از خواب بيدار شده‌اند و با ايمان و مقاومتْ به دنبال دفاع از حقوقشان هستند، وحشت‌زده دست به جنايت زدند. اكنون جنايتى باقى نمانده است كه آنها مرتكب نشده باشند.

شما اگر امروز به كشور آذربايجان يا تاجيكستان مسافرت كنيد، مى‌بينيد كه چگونه آنها را كشتار مى‌كنند و در حال قربانى دادن هستند. در بوسنى و هرزگوين، صرب‌ها جناياتى مرتكب شده‌اند كه جنايتكاران حرفه‌اىِ تاريخ مانند چنگيز و تيمور را به فراموشى سپرده‌اند.

جناياتى كه صرب‌ها در بوسنى و هرزگوين يا صهيونيست‌ها در فلسطينِ قهرمان مرتكب مى‌شوند، در تاريخ دنيا سابقه نداشته است. در برف و يخبندان، در هواى سردِ كُشنده، چهارصد و پنجاه نفر انسان پير و كودك و نوجوان را در برابر چشمان دنى از خانه و كاشانه خود بيرون كرده و از منطقه خود اخراج نموده‌اند.

آنگاه اين استعمارگران غربى، اين فرشتگان روى زمين كه طرفداران حقوق بشر هستند، با بى‌تفاوتى، اين صحنه‌ها را تماشا مى‌كنند و نه تنها به جنايتكاران دستورِ «ايست» نمى‌دهند، بلكه به آنها جايزه هم مى‌دهند!

اكنون همه استعمارگرانِ دنيا در حال كمك به صرب‌ها هستند. در عراق، كه آمريكا آن گونه دخالت كرد، عملكردِ خود را چنين توجيه نمود كه صدام بايد بداند كه ما تحمل نمى‌كنيم كه كسى از ما فرمانبردارى نكند. چون از دستور ما اطاعت نكرد و موشك‌ها را جمع نكرد، صدها هواپيما به دستور ما، بمب‌هاى سهمگينِ خود را بر سرِ ملت عراق فرو ريختند. گويى صرب‌ها تا كنون از آمريكا فرمانبردارى كرده‌اند!

آمريكا يك منطقه ممنوعه براى صرب‌ها تعيين كرد. صرب‌ها بيش از سيصد بار اين منع‌

نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 775
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست