responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 637

كه به شما وعده داده شده، بشارت است.]

عِبادَ اللَّه! اتَّقُوا اللَّه. بندگان خدا! تقوا پيشه كنيد. پرهيزكار باشيد. تقوا و پرهيزكارى، يار و ياور انسان است. براى سفر آخرتِ انسان، هيچ زاد و توشه‌اى به اندازه تقوا سودمند نيست.

عيد سعيد فطر سپرى شد. ان‌شاءاللّه كه برادران و خواهران عزيز در اين ماه مبارك از نظر عبادتِ خداوند، عمل كردن به احكام اسلام و تقرب يافتن به پروردگار، توفيقات فراوانى داشته‌ايد. به همه شما عرض مى‌كنم: «تَقَبَّلَ اللَّهُ اعْمالَكُمْ وَ اسْعَدَ اللَّهُ ايَّامَكُمْ».

ان‌شاءاللّه خداوند به حقّ محمّد و آل محمّد صلى الله عليه و آله، روزهاى عمر و زندگىِ ما را طاهر، طيّب و مبارك گردانَد و ان‌شاءاللّه ما را از گذشته‌مان بابركت‌تر قرار دهد.

راهپيمايى و تظاهرات شما در روز قدس، بسيار شكوهمند و چشمگير بود. من به اين مناسبت از همه شما تقدير و سپاسگزارى مى‌كنم. شما با انجامِ اين عملِ خداپسندانه، خداوند و رسول خدا و ائمه هُدى‌ و مؤمنينِ صالح و افرادى را كه به اسلام و انقلابْ پايبند هستند و وجدان خودتانْ همه را خوشنود و راضى ساختيد.

ان‌شاءاللّه با عنايت و توفيق خداوند، همواره همانندِ روز قدسِ امسالْ در صحنه حاضر باشيم و از انقلابْ حمايت كنيم. بياييد تا ان‌شاءاللّه تصميم بگيريم و متعهد شويم كه در روزهاى متبرك، در اعياد و در روزهايى كه يادآورِ رويدادهاى مهمّ انقلاب است، همواره در صحنه باشيم و براى رضاى خدا، از انقلاب حمايت كنيم.

حضور شما در صحنه، هم نشانگر حمايتِ شما از انقلاب است و انقلاب را نيرومند مى‌سازد و هم دشمنان انقلاب را مأيوس مى‌كند. تا كنون عملكرد شما در حمايت از انقلاب، بسيار خوب بوده و ان‌شاءاللّه در آينده نيز همين طور باشد.

ما بايد از انقلاب و مسئولان حمايت كنيم.

بر ماست كه افرادى را كه مسئوليت‌هاى اجتماعى پذيرفته‌اند و براى خدمت به مردم زحمت مى‌كشند و سينه‌شان را در برابر مشكلاتْ سپر كرده‌اند، مقام معظّم رهبرى، دولت خدمتگزار جمهورى اسلامى ايران، مجلس محترم و همه كسانى را كه در هر رده‌اى قبولِ زحمت كرده‌اند و با نيّت خالص، تنها براى خدمت به اسلام تلاش مى‌كنند، قدر زحماتشان را بدانيم و با زبان و قلم و فكرمان از آنها تشكر كنيم و آنها را حمايت و تأييد نماييم.

امروز روز ارتش است. ما فراموش نمى‌كنيم كه در روزهاى سختِ جنگ، ارتشيان سلحشور چه فداكارى‌هايى كردند و چه خدمات ارزنده‌اى انجام دادند و چه شهدايى تقديمِ انقلاب نمودند.

الحمد للّه امروزْ انقلاب و سرزمين ما به جايى رسيده است كه نسبتاً با فكر راحت در سايه انقلابْ زندگى مى‌كنيم. ما بايد تلاش‌ها و فداكارى‌هاى ارتش را به ياد داشته باشيم و آنها را بيان كنيم و بنويسيم و از ارتش، حمايت و قدردانى كنيم.

يكى از حوادثِ اين روزها كه بسيار زيبا و چشمگير است، اقدام فداكارانه و آبرومندانه شما در حمايت كردن و خدمت نمودن به آوارگان عراقى است. اين آوارگان، ميهمانانى مسلمان، مظلوم و ستمديده هستند.

اقدام دولت ايران در باز كردن مرزها بر روى اين آوارگان و استقبال از آنها و جا دادن به آنها، اقدام بسيار خوب و شايسته‌اى بود. مردم ايران نيز جوانمردانه، با غيرت و شهامتى كه شايسته يك مسلمان متعهد است، موجودىِ خود را در طَبَق اخلاص گذاشتند و براى پذيرايى از آوارگان‌

نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 637
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست