responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 622

انقلاب ايران است.

آمريكايى‌ها در دنيا سينه خود را صاف نگه مى‌دارند، آشكارا جنايت‌هاى مختلف انجام مى‌دهند و مسئوليتِ انجام دادنِ آن را هم بر عهده مى‌گيرند. به عنوان مثال، پناهگاه‌هاى مردم عراق را هدف قرار مى‌دهند و آتش بر سرِ آنها فرو مى‌ريزند.

وقتى آمريكا مردم غير نظامى و بى‌گناهِ عراق را مى‌كُشد، در همه جاى دنيا عزاى عمومى اعلام مى‌كنند و آمريكا را نفرين مى‌كنند و به او فحش و لعنت مى‌فرستند و نسبت به آمريكا اظهار انزجار و تنفر مى‌نمايند؛ اما آمريكايى‌ها هنوز معتقدند كه فرو نپاشيده‌اند.

مگر معناى فروپاشى چيست؟ آيا هر كس كه راه برود، فرو نپاشيده است؟

آيا اگر كسى حيثيت و آبرويش از بين رفته باشد، باز هم فرو نپاشيده است؟! اين آقاى بوش كه الان در عراق اين قدر جنايت مى‌كند، چقدر حيثت و آبرو دارد؟

در زبان تركى، كلمه «بوش» در دو معنا به كار برده مى‌شود؛ يكى به معناى خالى و ديگرى به معناى سُست. در مورد آقاى بوش، هر دو معنا وجود دارد. بوش هم خالى از عقل و فراست است و هم آدمِ ضعيف و سستى است كه به خاطر نفت، اين همه جنايت مى‌كند. اى لعنت بر تو! (شعار نمازگزاران: «مرگ برآمريكا»)

امروز وضع تمدن مادّىِ غرب به گونه‌اى است كه همه مردم دنيا از او متنفرند.

كشور اردن قهوه‌خانه دولتِ آمريكا است.

با اين حال، مردم اردن در خيابان‌ها راهپيمايى كردند و گفتند: اى بوش! دست از مسلمان‌كُشى بردار. مگر زنان يا بيماران عراقى چه گناهى مرتكب شده‌اند كه آنها را اينچنين قتلِ عام مى‌كنى؟

بوش هيچ حريمى را رعايت نمى‌كند و نسبت به پناهگاه عمومى مردم، كودكستان، بيماران و پيرمردان، هيچ شعور و احساسى ندارد. من به عنوان يك شهروند، در اين مكان مقدس، جنايت‌هاى وحشتناك و وحشيانه بوش را محكوم مى‌كنم. (تكبير نمازگزاران)

تا چندى قبل گفته مى‌شد كه مطيع‌ترين نوكر آمريكا فهد است. فهد، پول و نفتِ مسلمانان را به آمريكا داده و براى خود ننگ و عار خريده است. فهد به غربى‌ها پول داده تا به خليج فارس لشكركشى كنند و خانه‌هاى مسكونىِ مردم عراق را آتش بزنند و زن و بچه‌هاى آنها را بكشند.

آخوندهاى وهابىِ عربستان تا كنون ما شيعيان را به كفر و مجوسى بودنْ متهم مى‌كردند، ولى به فهد با لقبِ امير المؤمنين خطاب مى‌كردند. اما خاندان سعودىِ خاك بر سر، آن قدر مرتكبِ خرابكارى شدند كه به گفته راديو ايران، آخوندهاى وهابى هم از خوابْ بيدار شدند و از اينكه ديدند امير المؤمنينِ آنها رسوايى به بار آورده است، داد و فرياد به راه انداختند.

فسادِ فهد آن قدر زياد شده است كه آخوندهاى وهابى هم وقاحتِ آن را فهميده‌اند. به گفته راديو ايران، فهد هم دستور داده است كه آخوندهاى وهابى را كه با او مخالفت كرده‌اند، دستگير نمايند.

هر كس را كه معتقد و متعهد به احكامِ اسلام باشد، بنيادگرا مى‌خوانند. دولت‌هاى همه كشورهاى اسلامى در تعقيبِ بنيادگرايان هستند. حسنى مبارك، دولت مراكش، حسين اردنى، فهد و اوزالْ همگى بنيادگرايان مسلمان را تعقيب مى‌كنند.

آنها مى‌خواهند با دستگيرىِ بنيادگرايانِ متعهد به اسلام، آنها را نابود كنند؛ اما روز به روز تعداد بنيادگرايان مسلمان بيشتر مى‌شود.

اين گسترش تعداد مسلمانان متعهد از بركتِ اسلام است و افتخارِ آن مالِ شما است كه‌

نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 622
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست