responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 364

كه اين محرومان و مستضعفان كه اكثريتِ جامعه ما را تشكيل مى‌دهند و بار سنگين جبهه بر دوشِ آنها است، بايد آنها را به عنوان انسان، فرض كنيم و نيازمندى‌هاى زندگىِ يك انسان را براى آنها تأمين كنيم. اين حقّ شرعىِ آنها است.

يكى از كمالات على عليه السلام سازش ناپذيرى و سرسختىِ على عليه السلام بود. هيچ كس نمى‌توانست در او كوچك‌ترين نفوذى بكند.

على عليه السلام قسم مى‌خورد كه اگر تمام دنيا در برابرِ من صف بكشند، من كوچك‌ترين وحشتى از آنها ندارم و وظيفه خودم را انجام مى‌دهم.

برادران عزيز! ما الحمد للّه در استقامت در برابر دشمنان، مقدار زيادى از مكتب على عليه السلام الهام گرفته‌ايم و آن را اجرا كرده‌ايم. بياييد همه با هم سطح و كيفيتِ اين ويژگىِ جامعه خود را بالا ببريم.

به جانِ على عليه السلام سوگند كه در مقابل آمريكا، در مقابل دشمن، در مقابل زور و در مقابل باج‌خواهان، كوچك‌ترين قدم عقب گذاشتن و باج دادن، خودش مرگِ سياسى است. (تكبير نمازگزاران)

براى يك ملت انقلابى كه عنصر اصيلِ انقلابشان اسلام است، ننگ و عار است كه زور بشنوند و باج بدهند. آمريكا بداند كه ما اين باج را نخواهيم داد. (شعار نمازگزاران:

«هيهات منّا الذّلّة»)

در وصيت‌نامه يكى از شهدا، فقره زيبايى را خواندم. آن فقره، اين بود: زندگى نه آنچنان شيرين است و مرگ نه آنچنان تلخ است كه انسان به قيمتِ گذشتن از اسلام و انقلاب و شرف و عزت، اين زندگى را بخواهد و از مرگ بترسد. مرگ با شرافت، بسيار بهتر از زندگى با ننگ است.

روايت شده است كه وقتى آيه توبه نازل شد، شيطان فرياد زد و تمام شياطينِ دنيا را جمع كرد. شياطين گفتند: چه خبر شده است؟

شيطان گفت: خطر، فاجعه، بلا و مصيبت.

گفتند: چه شده؟ گفت: آيه توبه نازل شده است. بياييد بنشينيد فكرهايمان را بكنيم و چاره‌اى بينديشيم.

اكنون تاريخ تكرار شده است. شيطان بزرگ، تمام شياطين را دور خود جمع كرده و نقاب را كنار زده و خود بى نقاب وارد معركه شده است. «ناتو» را هم يدك كشيده است.

با «ورشو» هم تفاهم كرده است.

مصيبتِ انقلاب ايران براى تمام شياطين دنيا يك فاجعه بوده و منافع آنها را تهديد مى‌كند. شرق و غرب هم براى مبارزه با انقلاب اسلامى ايران دست به دستِ هم داده‌اند.

آمريكا براى مبارزه با انقلاب اسلامى ايران و به بهانه جمع‌آورى مين، به خليج فارس آمده و به مراكز اقتصادى و سكوهاى نفتىِ ما حمله مى‌كند. تازه طرفدار حقوق بشر هم هست!!! در كدام حقوق بشر، در كجاى دنيا و در كدام قانون جنگل، نوشته شده و اجازه داده شده كه مدعى، شاكى، قاضى و مجرى، همه يك نفر باشند؟

آمريكا خودش ادعا مى‌كند كه در خليج فارس مين وجود دارد و خودش ادعا مى‌كند كه مين را ايران كار گذاشته است و خودش ادعا مى‌كند كه جزاى ايران اين است كه سكوهاى نفتىِ او را به آتش بكشيم و خودش هم به آتش مى‌كشد. بالاتر از همه اينها، اين كه آمريكا طرفدار حقوق بشر هم هست!!!

كارهايى كه امروز آمريكا در خليج فارس مرتكب مى‌شود، در كجاى دنيا مرسوم است؟

شما مردم، امروز با چنين دشمنِ زورگو و بى منطقى روبرو هستيد.

آمريكا با هماهنگى عراق، «بوبيان» را تصرف كرده است. دولت سعودى را هم به دنبال خودش يدك مى‌كشد. شيوخ خليج‌

نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 364
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست