responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 328

مناسبت فرخنده و مبارك است. اولين مناسبت امروز، ميلاد مسعود و پر بركتِ يگانه دُختِ پيامبر صلى الله عليه و آله حضرت فاطمه زهرا عليها السلام مى‌باشد.

مناسبت ديگر اين هفته، سالگرد دهه شكوهمند فجر و پيروزى انقلاب است.

همچنين امروز سالگرد صدور فرمان مقدس حضرت امام براى تشكيل اولين نهاد انقلابىِ اسلامى است.

اولين نهادى كه براى پاسدارى از انقلاب بر پا خاست و تا امروز وظيفه خود را به طور كامل و به شكل بسيار خوب، انجام داده و هنوز هم يكى از نهادهاى بسيار پر تحرك، مفيد، سودمند و خدمتگزار و پشتِ جبهه‌ها است، نهاد كميته انقلاب اسلامى است.

من اين مناسبت‌هاى بسيار مبارك و فرخنده را به همه برادران و خواهران عزيز و گرامى بخصوص به برادرانى كه در رده‌هاى مختلف، در كميته مشغول انجام خدمت هستند، تبريك عرض مى‌كنم و از خداوند مى‌خواهم كه ان‌شاءالله اين بركاتِ خود را بر همه مسلمانانْ مبارك بفرمايد.

امروز، روز بسيار مبارك و بزرگى است.

امروز، اولين جمعه از دهمين سال پيروزى شكوهمند انقلاب است. نُه سال از پيروزى انقلاب را پشت سر گذاشته‌ايم.

با تمام شدن امسال، يك دهه از پيروزى انقلابِ ما خواهد گذشت. امروز من يك جمع‌بندى از دستاوردها و حوادثِ خوب و بد و تلخ و شيرينِ نُه سال گذشته را خدمتتان عرض مى‌كنم.

يكى از دستاوردهاى انقلاب كه هنوز هم امّت ما به فضل پروردگار از آن بهره‌مند است، مركز ثقل و رهبرىِ انقلاب مى‌باشد. الحمد للّه هنوز رهبر انقلاب با همان محبوبيت، قاطعيت، بيدارى، هوشيارى و تأثير فوق العاده‌اى كه نُه سال از ايشان ديديم، در ميان ماست.

در نُه سال گذشته كه ما با حجم مشكلاتى به اندازه نود سال يا بيش از آن، روبرو شديم، وجود رهبر انقلاب، مراقبت، دستورها، فريادها و تذكراتِ ايشان براى ما بسيار مشكل‌گشا و كارگشا بود. در نُه سال گذشته، هر گاه ما در حلّ مشكلى در مى‌مانديم، رهبر انقلاب با عناياتى كه پروردگار به ايشان نموده است، آن مشكل را حل مى‌كرد.

وجود حضرت امام خمينى يكى از نعمت‌هاى بزرگِ خداوند براى ماست.

خداوند را به محمد و آل محمد صلى الله عليه و آله‌ (صلوات نمازگزاران) و مقرّبان درگاهش قسم مى‌دهيم كه وجود مبارك ايشان را تا پيروزى نهايى انقلاب و حلّ همه مشكلات، حفظ كند.

(آمين حاضران)

دومين دستاورد پيروزى انقلاب اسلامى، استقلال كشور است. قبل از پيروزى انقلاب، كشور ما از هيچ بُعدى مستقل نبود و در همه ابعاد، وابسته به بيگانگان بود. اما امروز ما با كمال افتخار، جرأت، شهامت و صراحت مى‌گوييم كه ما مستقل هستيم.

در عرض اين نُه سال، استقلال سياسى، اقتصادى، نظامى و فرهنگى، يعنى شعار «نه شرقى و نه غربى» را به طور كامل، همان گونه كه براى ما مطرح بوده و پياده شده، حفظ كرديم. كشور ما حتى به اندازه نيم در هزار از مسائلش وابسته به بيگانگان نيست.

(تكبير نمازگزاران)

ايران، امروز مستقل‌ترين كشور دنيا است.

استقلالى كه شما داريد، حتى آن ابرقدرتِ جهانخوار هم ندارد. آمريكا اسير دستِ كارتل‌ها و يهودى‌ها است. سياست آمريكا را رئيس جمهورى آمريكا تعيين نمى‌كند، بلكه جاهاى ديگر تعيين مى‌كنند و به او تحميل مى‌كنند. بقيه كشورها كه وابستگى‌شان به خارج، به خوبى معلوم است.

امروز در زير اين آسمان نيلگون و روى كره زمين، تنها كشورى كه مى‌تواند ادعا كند

نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 328
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست