responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 3  صفحه : 433

جمعيت معدود، مطالب خود را كه لازمه‌اش دور نگه داشتن مجرم اصلى است تكرار كنند روحانيت تكليف خود را درباره آنان روشن خواهد نمود.

2- اخيراً دولت نغمه ناموزونى را به راه انداخته است مبنى بر آزادى انتخابات، در صورتى كه وقت آن سال ديگر است، و اين نغمه قبل از ماه مبارك رمضان براى انحراف اذهان از مسير اصلى حركت است كه خوف افشاى هر چه بيشتر جنايات رژيم در اين ماه در مساجد و مجامع اسلامى مى‌رود. ملت بايد بداند كه اين حيله جز نگهدارى شاه از تعرض گويندگان و پرخاش جوانان غيور اسلامى نيست؛ و لازم است گويندگان محترم و روحانيون معظم ايران شديداً از آن احتراز كنند. و بايد بدانند كه خيال انتخابات آزاد با برقرار بودن قدرت شيطانى شاه امرى موهوم است و جز صحنه‌اى شيطانى براى قانونى نمايش دادن انتخابات در دنيا نيست. و تا قدرت طاغوتى شاه و دارودسته‌اش برقرار است ديگران نمى‌توانند حتى يك وكيل انتخاب كنند؛ و اين جانب در موقع انتخابات كلمه خود را خواهم گفت.

3- اكنون كه شاه خود را در بين ملت، شكست خورده و زبون مى‌بيند به صحنه‌سازيهايى دست زده است و مى‌خواهد افرادى را كه چندين سال است با مقاصد شيطانى شاه همراه و به تغيير احكام اسلام و تبديل تاريخ پر افتخار اسلام به تاريخ گبرها و آتش‌پرستها رأى داده‌اند، ملى جلوه دهد تا در مواقع حساس با نفوذ در صفوف روحانيون مبارز مأموريت شوم خود را با چهره‌اى ملى اجرا نمايند، روحانيون بايد آنان را به جامعه معرفى نمايند. بايد ديد چه تغييرى در نظام شاه پديد آمده است كه اينان تا ديروز دستبوس بودند و چاكر، و امروز مخالف! بايد ملت شريف هوشيار باشد كه اين مهره‌هاى خطرناك، خود را در بين آنان جا نزنند.

4- تقاضاى اين جانب از ملت شريف و متعهد آن است كه با كمال اهميت و دلسوزى اقدام به بررسى كشته‌شدگان و خانواده‌هاى آنان كنند، و به هر ترتيبى كه مى‌توانند سرشمارى از كشته‌ها با نام و نشان نمايند و ما را مطلع كنند، و به بازماندگان آنان سركشى برادرانه نمايند و از آنان دلجويى كرده و سلام «خمينى» را كه در سوگ آنان است به همه‌

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 3  صفحه : 433
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست