responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 19  صفحه : 236

ديگران را پايمال مى‌كنند.

احساس خطر دشمنان از قدرت اسلام‌

در يك همچو عصرى كه دنيا پر است از اشرار و دنيا پر است از ستمكاران، در ايران يك همچو تحولى پيدا شد به عنايت خداى تبارك و تعالى. يك همچو عنايتى از جانب خداى تبارك و تعالى شد كه اين ملت را متحولش كرد از آن وضعى كه سابق داشت به اين وضعى كه حالا دارد. شما بدانيد، هر چه تبليغات دنيا و شياطين دنيا بر ضد شما مى‌گويند، دليل بر قدرت شماست. اگر شما يك ملت قدرتمند نبوديد به تبع اسلام و به تبع پاسداران حقيقى اسلام، اينها با شما كار نداشتند. اين همه تبليغاتى كه شما الآن در دنيا مى‌بينيد كه هر وقت يك راديوى خارجى را باز بكنيد مى‌بينيد كه راجع به ايران يك تبليغ سوئى دارد- و لو با صورتهاى مختلف- اين براى اين است كه، فهميدند اينجا قدرت است، احساس خطر كردند از شما جوانها، احساس خطر كردند از شما قواى مسلحه. اين احساس خطر است كه راه افتادند اين ور، آن ور، همه جا دنبال اين‌اند كه يك فكرى بكنند كه اين را خاموشش كنند. اين آتشى كه به نظر آنها آتش است- و رحمت است و آنها به نظرشان آتش است- اين آتش را مى‌خواهند خاموش كنند با هر حيله. شما مى‌بينيد كه امروز از كشورهاى مختلف قريب چهار صد، يا از سيصد تا چهارصد آخوند جمع شده است در بغداد، اينها همه براى اين است كه، اينها جمع شدند براى اينكه- اين آخوندها چون جيره خوار مستكبرين هستند- نبادا اين استكبار بشكند و آنها به تبع آنها بشكنند.

قدرت الهى پشتوانه حركت انبيا و مؤمنان‌

اين همه تبليغاتى كه بر ضد شما جوانها مى‌شود، بر ضد اسلام حقيقتاً مى‌شود، اينها همه براى اين است كه احساس يك قدرت كردند اينجا و اين قدرت از من و شما نيست.

اين را بايد ما احساس كنيم. اين قدرت از منشأ قدرت است. آن قدرتى هم كه انبيا داشتند، از انبيا نبود. بشر از اول تا آخرش هيچ است، آنچه هست قدرت خداست. هر حركتى كه شما مى‌كنيد با قدرت خدا حركت مى‌كنيد؛ هر تفنگى كه مى‌اندازيد با قدرت خداست؛

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 19  صفحه : 236
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست