مىدانند، و اين قول بسيار ضعيف است [1] و دليل احتياط نيز واضح است.
[30]: حاشيۀ صفحۀ (87) متن كتاب
و بعضى در اين صورت مصلّى را مخيّر مىدانند ميان آنچه مذكور شد و ميان بنابر اقل و اتمام نماز بدون احتياط [2]، و بعضى نماز را باطل مىدانند [3]، و هر دو قول ضعيفند و طريق احتياط واضح است، منه (رحمه اللّه).
[31]: حاشيۀ صفحۀ (87) متن كتاب
و مخيّر است ميان تقديم هر يك بر ديگرى و بعضى حكم به وجوب تقديم نشسته [4]، و بعضى به وجوب تقديم ايستاده كردهاند [5]، و بعضى تجويز يك ركعت ايستاده و دو ركعت نشسته كردهاند [6]، و بعضى بنابر اقل و اتمام بدون احتياط را نيز جايز دانستهاند [7]، و طريق احتياط در عمل واضح است، و اللّه العالم، منه (رحمه اللّه).
[32]: حاشيۀ صفحۀ (87) متن كتاب
و بعضى مخيّر مىدانند ميان دو ركعت نشسته و يك ركعت ايستاده، و بعضى ميان بنابر اكثر و بنابر اقل و اتمام بدون احتياط [8]، و هر دو ضعيفند و طريق احتياط ظاهر است، منه (رحمه اللّه).