نام کتاب : تفسير نمونه ط-دار الكتب الاسلاميه نویسنده : مكارم شيرازى، ناصر جلد : 9 صفحه : 193
از طرق معتبر و قاطعى كه در فقه اسلامى و روايات وارده از معصومين ذكر شده
صورت گيرد، و حتى سه مرتبه اقرار هم به تنهايى كافى نيست و بايد حد اقل چهار بار
اقرار به اين عمل كند.
و اما حد همجنس گرايى در زنان پس از چهار بار اقرار و يا ثبوت بوسيله چهار
شاهد عادل (به شرائطى كه در فقه گفته شده) صد تازيانه است، و بعضى از فقها
گفتهاند اگر زن شوهردارى اين عمل را انجام بدهد حد او اعدام است.
اجراى اين حدود، شرائط دقيق و حساب شدهاى دارد كه در كتب فقه اسلامى آمده
است.
رواياتى كه در مذمت همجنس گرايى از پيشوايان اسلام نقل شده آن قدر زياد و تكان
دهنده است كه با مطالعه آن هر كس احساس مىكند كه زشتى اين گناه به اندازهاى است
كه كمتر گناهى در پايه آن قرار دارد.
از جمله در روايتى از پيامبر اسلام ص مىخوانيم
لما عمل قوم لوط ما عملوا بكت الارض الى ربها حتى بلغ دموعها الى السماء، بكت
السماء حتى بلغ دموعها العرض، فاوحى اللَّه الى السماء ان احصبيهم، و اوحى الى
الارض ان اخسفى بهم
:" هنگامى كه قوم لوط آن اعمال ننگين را انجام دادند زمين آن چنان ناله و
گريه سر داد كه اشكهايش به آسمان رسيد، و آسمان آن چنان گريه كرد كه اشكهايش به
عرش رسيد، در اين هنگام خداوند به آسمان وحى فرستاد كه آنها را سنگباران كن! و به
زمين وحى فرستاد كه آنها را فرو بر"! [1] (بديهى است گريه و اشك جنبه تشبيه و كنايه دارد).
و در حديثى از امام صادق ع مىخوانيم كه پيامبر ص فرمود:
من جامع غلاما جاء يوم القيامة جنبا لا ينقيه ماء الدنيا و غضب اللَّه عليه و
لعنه و اعد له جهنم و ساءت مصيرا .... ثم قال ان الذكر يركب الذكر فيهتز