نام کتاب : تفسير نمونه ط-دار الكتب الاسلاميه نویسنده : مكارم شيرازى، ناصر جلد : 22 صفحه : 310
نيز ممكن است تاييدى بر اين معنى باشد، و چون لفظ آيه مطلق است اين عموميت
بعيد نيست.
به هر حال، وعدههاى الهى همه صادق است، چرا كه" خلف وعده" يا ناشى
از" جهل" است، يا" عجز" جهلى كه باعث تغيير فكر وعده دهنده
مىشود، و عجزى كه او را از وفاى به وعده باز مىدارد، اما خداوند"
عالم" و" قادر" وعدههايش تخلف ناپذير است.
نام کتاب : تفسير نمونه ط-دار الكتب الاسلاميه نویسنده : مكارم شيرازى، ناصر جلد : 22 صفحه : 310