responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 8  صفحه : 267

و مجلات و روز نامه‌ها منتشر شد و هیچ کس جلوگیرى نکرد در عین حالى که به همه مقدسات ما توهین کردید، در عین حالى که با حکومت آنطور رفتار کردید و با اسلام آنطور رفتار کردید در مطبوعاتتان، معذلک به شما تعرضى نشد تا آنکه فتنه را دیدیم و فهمیدیم شما فتنه‌گر هستید، شما منافقینى هستید که مى‌خواهید فتنه بکنید، منافقینى هستید که توطئه کردید بر ضد اسلام، توطئه کردید بر ضد کشور، توطئه کردید بر ضد ملت، شما اشخاصى هستید که با سر حدات و با خارج روابط دارید، رفت و آمد شما کنترل است، اطلاع به ما دادند که رفت و آمد دارید شما با اشخاصى که در رژیم سابق بودند، با اشخاصى که مى‌خواهند مملکت ما باز به حال اول برگردد. بعد از اینکه توطئه شما ثابت شد و مردم فهمیدند شما چه اشخاصى هستید، دیگر نمى‌توانیم اجازه بدهیم آزادانه هر کار مى‌خواهید بکنید، شما را سرکوب خواهیم کرد.

من به ملت عزیز کردستان، من به مردم بزرگ کردستان هشدار دهم که توجه داشته باشند به اعمال اینها، مطالعه کنند در حال اینها. من به جوان‌هاى عزیز کردستان هشدار مى‌دهم که اسلام پناهگاه همه ماست، اسلام براى شما همه چیز را فراهم مى‌کند و اینها تابع اجانب هستند و در حزب اینها اگر وارد شدید بیرون بیایید و به اینها اتصال پیدا نکنید. من از آنها مى‌خواهم که این سران بسیار خبیث و این سران خائن را خودشان بگیرند و تحویل بدهند. جوان‌هاى ما اغفال نشوند، اینها یک مشتى از اراذل هستند و یک مشتى اشخاص منافق هستند که خداى تبارک و تعالى به اسم منافقین اینها را ذکر مى‌فرماید و اوصافشان را در کتاب ذکر مى‌کند.

من به همه قشرهاى ملت هشدار مى‌دهم که اینها در هر جا هستند و با هر صورتى که هستند، از آنها احتراز کنند و در موقعى که امر مى‌آید و در موقعى که خواهیم انشاءالله (اگر اینها دست از شیطنت بر ندارند) یک بسیجى فوق این بسیجى که سابق شد انجام بدهیم و تمام را پاکسازى بکنیم، باید هوشیار باشند و مهیا. ملت ما مهیا باشند نگذارند که این جر ثومه‌هاى فساد دوباره، مملکت ما را به حال اول برگردانند و رژیم شاهنشاهى را برگردانند یا بدتر از او، اگر بدترى باشد.

لزوم تأسیس حزب مستضعفین به منظور بر پا ساختن پرچم اسلام در سراسر دنیا

من از خداى تبارک و تعالى مسئلت مى‌کنم که این عید را و همه اعیاد را بر همه مسلمین مبارک کند و همه با هم در کنار هم در همه جا، در همه جاى عالم براى مصالح مسلمین اقدام کنند، براى گرفتارى‌هایى که ما در افغانستان داریم و آنها هم گرفتار به دست همین طایفه هستند که منافقین هستند، اظهار اسلام مى‌کنند لکن منافق هستند و همین طور در قدس و نقاط دیگر مثل لبنان، مثل فلسطین که برادرهاى ما گرفتار هستند و ابر قدرت‌ها با صهیونیسم موافقت مى‌کنند و آنها را به آتش مى‌کشند. مسلمین همه توجه داشته باشند و در روز دعا، دعا کنند به اینها و در روز عمل، عمل کنند و من امیدوارم که ما بتوانیم پرچم اسلام را پرچم جمهورى اسلام را در همه جاى دنیا بر پا کنیم و اسلام که حق همه است، از او تبعیت کنند، همه از او تبعیت کنند. و این نکته را باید تذکر بدهم که ما گفتیم حزبى به نام‌



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 8  صفحه : 267
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست