responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 8  صفحه : 266

غیر منافقین مردم تشخیص بدهند. به مجرد اینکه کسى گفت که من مسلم هستم و به مجرد اینکه کسى گفت من جمهورى اسلامى را قبول دارم، این نمى‌شود باور کرد باید اعمال آنها را دید، باید دید اینها در این جمهورى اسلامى چه تعهداتى دارند، چه کارى کردند براى مملکت خودشان، چه فکرى دارند. اینهایى که اظهار اسلام مى‌کنند لکن مردم را در بلاد ایران به آتش مى‌کشیدند، خرمن‌هاى مردم را به آتش کشند، جوان‌هاى ما را در اطراف مى‌کشند، در کردستان عزیز آنقدر از جوان‌هاى ما را و از خود کردها را کشته‌اند و اینها در عین حال گویند ما مسلم هستیم، قرآن مى‌فرماید که شماها منافق هستید، شماها مسلم نیستند، شمایى که قولتان غیر عملتان است، حرفتان غیر واقعیت‌تان هست، شما مسلم نیستید، شما منافق هستید، شما خواهید مردم را گول بزنید. شمایى که الان در کردستان دست به خرابى زده‌اید و معذلک مى‌گوئید ما سنى هستیم و اهل سنت هستیم، شما اگر اهل سنت هستید به حسب فتواى علماى بزرگ اهل سنت واجب است اطاعت کنید او از اولى‌الامر، اولى‌الامر امروز دولت ما و ما هستیم، بر شما واجب است به حکم اسلام که تبعیت کنید و به حکم قرآن، به حسب رأى، علماى خودتان، به حسب رأى مشایخ خودتان. شما اگر چنانچه مسلم هستید، چرا تبعیت از قرآن نمى‌کنید؟ چرا به حسب آنطورى که علماى شما استفاده از آیه شریفه اطیعواالله و اطیعوا الرسول و اولى الامر منکم اطاعت نمى‌کنید؟ شما در صورت مسلمان هستید، در ظاهر اظهار اسلام مى‌کنید، به حسب واقع مسلم نیستید.

مردم کرد ما، کردستان عزیز ما، جوان‌هاى کرد ما این میزان در دستشان باشد که منافق را از غیر منافق بشناسند. آنهایى که اظهار اسلام مى‌کنند و مسلمین را به آتش مى‌کشند، آنهایى که اظهار اسلام مى‌کنند و مردم را به زحمت مى‌اندازند، مردم را به مضیقه مى‌اندازند، آنهایى که اظهار اسلام مى‌کنند و بیمارستان را آتش مى‌زنند و مجروح‌ها را سر مى‌برند، اینها را بشناسید، اینها مسلم نیستند، اینها منافق هستند، اینها اظهار اسلام امروز مى‌کنند براى اغفال شما، اغفال نشوید، توجه بکنید که اینها چه مردمى هستند. آنهایى که در مقابل حکومت طاغوت که جمهورى اسلام به همت مسلمین بر پا شد و رأى ندادند بر جمهورى اسلام و همان طاغوت را خواستند (رأى به جمهورى اسلامى ندادن یعنى ما طاغوت مى‌خواهیم) اینها منافق هستند، اینها مسلم نیستند، مسلم باید به جمهورى اسلامى رأى بدهد، مسلم باید حکومت عدل اسلامى را بپذیرد. آنهایى که تحریم کردند رأى دادن بر جمهورى اسلامى را، منافق هستند مسلم نیستند. آنهائى که صندوق‌ها را آتش زدند، آنهایى که مانع شدند از اینکه مردم رأى بدهند، آنها مسلم نیستند ما با آنها عمل خواهیم کرد به طورى که با غیر مسلمین عمل مى‌کنیم، با منافقین عمل مى‌کنیم و آنها را سرکوب مى‌کنیم.

هشدار به ملت ایران در مطالعه اعمال منافقین و سرکوب جدى این جرثومه‌هاى فساد

ما تاکنون براى اینکه به مردم عالم بفهمانیم و بفهمند مردم که ما با چه اشخاص مقابله داریم، ما آزادى دادیم به آنها، آزادى مطلق که در ظرف این چند ماه قریب دویست حزب و گروه و زیاد مطبوعات‌



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 8  صفحه : 266
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست