responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : بازاريابى شبكه اى نویسنده : مكارم شيرازى، ناصر    جلد : 1  صفحه : 95

نسبت به بيكارى و شرايط خاصّ كشورهاى جهان سوم اطّلاع دارند، اقدام به ترويج چنين شيوه‌هايى نابهنجار مى‌كنند». [1]

ب) نايب دبير مجمع صنفى دانشگاه‌هاى تهران، اشتغال‌زايى كم از طرف دولت براى دانش آموختگان و نخبگان كشور را دليلى براى كشيده شدن آنها به سمت اين گونه سيستم‌هاى بازاريابى غير علمى عنوان كرد. [2]

ج) چگونگى پولدار شدن دغدغه عمومى است به خصوص براى افرادى كه مشكلات مالى روزمره گريبانشان را گرفته باشد. در اين ميان جوانان به واسطه بيكارى و نداشتن آينده‌اى روشن و حتّى ناتوانى در كسب درآمدى اندك براى تأمين هزينه‌هاى ضرورى خود، بهترين نقش را در بازى‌هاى ساخته و پرداخته كلاهبرداران و تروريست‌هاى اقتصادى ايفا مى‌نمايند. [3]

د) وقتى تورّم همراه ركود بيايد، و بر آمار بيكارى روز به روز افزوده شود، و سكون جامعه را خسته و دل‌زده كند، و درست در همين اوضاع و احوال كسانى با استفاده از رانت‌ها، يك شبه به ثروت‌هاى بادآورده برسند، رؤياپرداز شدن مردم، و استقبال آنان از طرح‌هاى (خيالى و موهوم) «گلدكوئست» و «اى. بى. ال» عجيب نيست». [4]


[1] روزنامه قدس، شماره 3722، مورّخ 29/ 8/ 1379.

[2] روزنامه جوان، شماره 1792، مورّخ 27/ 4/ 1384.

[3] روزنامه كيهان، مورّخ 24/ 11/ 1379.

[4] روزنامه رسالت، مورّخ 5/ 3/ 1384.

نام کتاب : بازاريابى شبكه اى نویسنده : مكارم شيرازى، ناصر    جلد : 1  صفحه : 95
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست