نظام سرمايهسالارى، پيوند وثيق با
تبليغات- به مفهوم مدرن آن- دارد. تبليغات، شهروندن را به گرداب مصرفزدگى كشانده
و بدين وسيله، رونق نظام سرمايهسالارى را حفظ مىكنند. تبليغات، تنها بزرگسالان
را هدف نمىگيرد، بلكه كودكان و خردسالان نيز طعمههايى عالى براى تبليغاتچىها
سرمايهسالاران به شمار مىروند. كودكان تحت تأثير تبليغات، والدين خود را براى
خريد هر چه بيشتر، به ستوه مىآورند. در اين مقاله به بررسى اين موضوع پرداخته شده
است.
از ديدگاه تبليغات، كودكان طعمههايى
عالى محسوب مىشوند. آنها زياد تلويزيون نگاه مىكنند، پول