نام کتاب : لوامع صاحبقرانی مشهور به شرح فقیه نویسنده : علامه مجلسی جلد : 8 صفحه : 13
باطل است و طواف را از سر مىگيرد خصوصا هر گاه شوط اول باشد
و نيت را مقارن آن داشته باشد و چون آن شوط باطل شد و باقى مقرون به نيت نيست
مىبايد طواف باطل باشد حتى در صورت جهل و نيز ممكن است كه حمل كنيم اين دو روايت
را بر اين صور و احوط آنست كه اول آن شوط را اعاده كند و بعد از آن كل طواف را
احتياطا و اللَّه تبارك و تعالى يعلم
نام کتاب : لوامع صاحبقرانی مشهور به شرح فقیه نویسنده : علامه مجلسی جلد : 8 صفحه : 13