responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : جلوه‌های اعجاز معصومین نویسنده : راوندی، قطب الدین    جلد : 1  صفحه : 791

طولانى خواهد بود و سپس آشكار مى‌گردد و زمين را پر از عدل و داد مى‌كند، بعد از آنكه پر از ظلم و جور شده باشد را تصديق نمى‌كنند. با وجودى اين كه پيامبر و ائمه- :- به او (امام زمان) با نام و كنيه و حسب و نسب تصريح كرده و شناسانده‌اند و خبر داده‌اند كه غيبتش به طول خواهد انجاميد. و اين (عدم تصديق آنان) بخاطر اين است كه آنان خواسته‌اند نور خدا را خاموش گردانند و امر ولىّ خدا را باطل سازند و در حالى كه خداوند عليرغم ميل مشركان نورش را كامل مى‌كند و مى‌گستراند. و اكثر استدلال آنان براى ردّ و انكار موضوع حجّت- عجّل اللَّه تعالى فرجه الشريف- اين است كه مى‌گويند: اين اخبار و رواياتى را كه شما در شأن او (مهدى- عجّل اللَّه تعالى فرجه الشريف-) روايت كرده‌ايد ما نديده و از طريق ما روايت نشده و ما اطلاعى نداريم!! كسانى كه منكر نبوّت پيامبر- 6- هستند و براهمه و يهوديها و نصرانيها به همين دليل، منكر پيامبر هستند و مى‌گويند: «چون آنچه شما در باره پيغمبرتان نقل مى‌كنيد و معجزات و دليلهايى كه براى اثبات پيغمبرى او مى‌آوريد، مورد ترديد ماست و ما اطلاعى نداريم و آنان را نمى‌شناسيم! لذا اعتقاد به بطلان نبوّت پيامبرتان داريم!!».

پس اگر ما قول اينها را (اهل تسنن) را بپذيريم (در باره عقيده ما نسبت به امام زمان) بايستى آنان نيز به آنچه قول آن طوايف و فرقه‌هاى مزبور بايد بپذيرند، بخصوص كه آنها از لحاظ جمعيت از اهل تسنن بيشترند! به آنان مى‌گوييم: اگر در روايات ما كه در باره «حضرت مهدى» است توجه كنيد و همچنين نظر مخالفين اسلام را در باره روايات مسلمانان در مورد پيامبر- 6- ببينيد، در مى‌يابيد و خواهيد فهميد كه حق با نبوّت و شريعت و امامت و متعلقات آنان است.

سخن رسول خدا 6 در باره «دجّال»

(1) 54- از نافع بن عمر روايت شده است كه گفت: روزى پيامبر اكرم- 6-، نماز صبح را با اصحابش اقامه نمود و آنگاه با آنان برخاسته تا به در

نام کتاب : جلوه‌های اعجاز معصومین نویسنده : راوندی، قطب الدین    جلد : 1  صفحه : 791
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست