responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : توحيد اسلامى و نظرى بر وهابيت نویسنده : ناشناخته    جلد : 1  صفحه : 43

مقصد هشتم: نظرى بر وهابيت‌

به نظر نگارنده وهابيت را مى‌شود به يك (شركت سهامى‌توليد و توزيع شرك) تعريف كرد كه هدف آن گرفتن و جدا ساختن اسلام از مسلمانان است، چنانچه هدف ماركسيزم روسى و چينى در كشورها و جوامع اسلامى‌جدا ساختن مسلمانان از اسلام است و در نتيجه هر دو با هم پيوند مى‌خورند. كمونيست‌ها مسلمانان را از اسلام به زور و تزوير دور مى‌كنند، وهابى‌ها اسلام را آن قدر ضيق مى‌كنند تا اكثريت مطلقه مسلمانان را مشرك قلمداد كنند، و آنان را به خيال خود از اسلام بدر كنند، و نتيجه هردو مكتب انزوا و اعتزال اسلام در جهان است.

وهابيت چگونه به وجود آمد، چه جناياتى در راه تحقق آن بر مسلمانان تحميل شد؟ (بحث تاريخى).

انگيزه‌هاى سياسى آن چه بوده است؟ (بحث سياسى).

امروزه وهابيت چه نقشى را در جهان اسلام ايفا مى‌كند و غرب چه نفعى از آن مى‌برد، و به عبارت ديگر شركت سهامى توليد و توزيع شرك چه خطوط و اهدافى را تعقيب مى‌كند؟ (سياسى و اجتماعى).

در جواب اين سوالات كتابهاى متعددى نوشته شده است كه حتى بعضى از كتاب‌ها 900 صفحه‌اى و بسيار قطور است و شايد به اندك تتبع تا 100 كتاب را پيدا كرد از طرف دانشمندان مسلمان شيعه و سنى بر رد وهابيت نوشته شده است ولى در مقابل، ريال‌هاى نفتى سعودى نيز بى‌تأثير نبوده و توليد و توزيع شرك ادامه يافته است، و جهان اسلام همچنان آشفته باقى مانده است.

راه علاج و روش اساسى اصلاح و قطع نزاع چيست (نگارنده جواب خوبى دارد كه فعلًا ازبيان آن معذور است).

كتاب حاضر به هيچ يك از اين سوالات و جهات ارتباطى ندارد و تنها متوجه جنبه‌ى علمى مسأله است، هدف اين كتاب بيدارى اهل علم فريب خورده است كه از كمى معلومات، از احكام عقلى و دستورات شرعى اطلاع كافى ندارند، و بدون غرض و مرض ناآگاهانه به دام وهابيت افتاده‌اند و باعث گمراهى مسلمانان عوام شده‌اند، بلى ما در اين كتاب تنها و تنها به استدلالات به ظاهر علمى و هابيها سر و كار پيدا

نام کتاب : توحيد اسلامى و نظرى بر وهابيت نویسنده : ناشناخته    جلد : 1  صفحه : 43
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست