responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 352

هيچ يك از اين مشكلاتِ دنياى اسلام را نديدند و در باره آنها چيزى نگفتند.

اين نمايندگانِ غير اسلامى به جاى حمله به دشمنان اسلام، به حجّ ابراهيمىِ شما ملت ايران حمله كردند؛ آن را محكوم نمودند و عليه آن، قطعنامه صادر كردند. با گذشتِ زمان، بيشتر متوجه مى‌شويم كه راهپيمايىِ ما چه اثر بزرگى داشته است و دشمنان اسلام چقدر از آن، وحشت‌زده شده‌اند.

همچنين در سال گذشته، جريان خليج فارس را داشتيم. استعمارگران با چه بوق و كرنايى آمدند و با چه شرمندگى ماندند و با چه خجالت و رسوايى، آرام آرام مى‌روند. (تكبير نمازگزاران)

همچنين در سال گذشته، اعلام بسيج عمومى و اعزام همگانى را داشتيم.

اين حركت، بسيار با شكوه، بسيار با جلال و پر شور بود.

در سال گذشته، حكم حكومتىِ حضرت امام صادر شد. حكمى كه در مشكلات قانونى، قضائى، غير قضائى و اجتماعى، مشكلات ما را در تمام ابعاد قانونى مانند يخ آب كرد. اگر ما دقيق باشيم و نگذاريم كه گذشتِ شب و روز و ماه و سال، اين حكم‌ها را كهنه و كم رنگ كند، به پشتوانه بزرگى دست يافته‌ايم.

صدور اين حكم حكومتى، انقلابى در درون انقلاب ما بود كه عظمتِ آن از اصلِ انقلاب، كمتر نبود.

همچنين در سال گذشته، موفقيت‌هايى بسيار خوشحال كننده و چشمگير در صنايع نظامى داشتيم.

در مورد مسائل جنگ در سال گذشته، من چيز زيادى ندارم كه بگويم.

الحمد للّه همگى اخبار جنگ را به تفصيل شنيده‌ايد. همه شما گزارشِ شهرهايى كه گرفته شده، آزاد شده، غنايمى كه گرفته شده و تلفاتى را كه بر دشمن وارد گشته است، شنيده‌ايد.

در سال گذشته، در جبهه شمال، فتح حلبچه و خُرمال را داشتيم. بيش از هزار كيلومتر پيشروى كرديم و آن افتخارات بزرگ را به دست آورديم.

در اينجا، من بايد از اين سپاهيان و بسيجيان كه چنين افتخارى را نصيبِ ملت ما كردند، نيروى هوايى كه فعاليت چشمگيرى در جبهه‌ها داشته، كلاه سبزها كه آن همه در پشتيبانىِ نيروهاى سپاه و بسيج و تخليه اسرا و مجروحان، جان‌فشانى كردند و لشكر 9 بدر تقدير و تشكر مى‌كنم. (شعار نمازگزاران:

«رزمندگان اسلام! تشكر، تشكر»)

لشكر 9 بدر تابع مجلس اعلاى عراق است. آن گونه كه برادران نقل مى‌كنند، واقعاً خدمات لشكر 9 بدر از گذشته تا كنون، بسيار عالى و مؤثر بوده است و الان هم مشغول خدمت هستند.

خدايا تو را به خون پاك شهدا قسم مى‌دهيم كه آينده ما را بهتر از گذشته‌مان قرار بده! خدايا پيروزى نهايى را نصيب اين رزمندگان عزيز و اين ملت سلحشور و شهيد پرور بفرما!

خدايا دشمنانِ قسم خورده اسلام و انقلاب را به قهر و غضبِ خودت بگير! خدايا آن وعده فتح و نصرت و پيروزى را كه به بندگان عزيزت داده‌اى، به حقّ محمّد و آل محمّد، در باره اين مسلمانان انقلابى محقَّق بفرما!

آنچه من بايد در باره آن صحبت كنم، گو اينكه در باره آن هم زياد صحبت شده، بيچارگى و ذلّتِ صدام است. خداوند با فتح حلبچه و اقداماتى كه به دنبال آن انجام مى‌شود، عيدانه امت اسلامى ايران را عطا فرمود و ضربه مهلكى در صحنه‌هاى سياسى و نظامى به صدام زد. (تكبير نمازگزاران)

مسئولان جنگ، اسامى اسراى فتح حلبچه‌

نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 352
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست