responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 186

سلحشور، پر توان و فداكار مصر، در مقابل سلاح‌هاى گرمِ دولتى كه قاضى‌اش اين گونه است، به خيابان مى‌ريزند و شعار «الله اكبر» سر مى‌دهند و خواسته‌هايشان را اعلام مى‌كنند.

ما به ملت قهرمان مصر، درود مى‌فرستيم و به آنها مى‌گوييم كه اگر مى‌خواهيد ننگِ سازش با اسرائيل را از دامن پر افتخار ملت مسلمان مصر بزداييد، جز راه سليمان خاطر راه ديگرى نيست. (تكبير نمازگزاران و شعار «مرگ بر اسرائيل»)

در دنيا ديده نشده است و تاريخ به ياد ندارد كه آدمى خواب يا خواب‌آلوده، كسى كه حيات و تحرك ندارد و در پى دفاع از خود نيست، حقّش را در طَبَق اخلاص بگذارند و به او تحويل دهند.

آمريكا و صهيونيسم جهانى، ليبى را تهديد مى‌كنند كه ما چنين و چنان مى‌كنيم.

گناه ليبى چيست؟ گناه ليبى اين است كه زير بار بردگىِ آمريكا نمى‌رود و حاكميت استعمار و امپرياليسم را نمى‌پذيرد.

ليبى مى‌گويد: من يك كشور آزاد هستم؛ خاكم، سرنوشتم، استقلالم، فرهنگم، و دينم بايد در اختيار خودم باشد. ليبى مى‌خواهد روى پاى خودش بايستد و سرنوشتش را به دست خودش بگيرد.

آمريكا و اسرائيل خيال مى‌كنند كه مى‌توانند با قلدرى، خواسته‌هايشان را به دنيا تحميل كنند. وظيفه همه مسلمانان متعهد و انقلابىِ دنيا است كه با همه امكاناتشان به كمكِ هر كس كه مورد تهديد آمريكا و اسرائيل قرار گرفته، بشتابند. (تكبير نمازگزاران)

آمريكا و اسرائيل بدانند كه نظام جمهورى اسلامى، همان طور كه تا كنون اثبات كرده، هميشه بدون هيچ ترديدى در حدّ امكاناتِ خود به يارى برادران و خواهران خويش مى‌شتابد. (شعار نمازگزاران:

«جنگ، جنگ، تا پيروزى»)

برادران عزيزى كه مى‌گوييد «جنگ، جنگ، تا پيروزى»؛ آيا مى‌دانيد كه عراق به چه روزِ سياهى افتاده است؟

از جنگ با نيروى هوايى، چيزى عايدِ نظام عراق نشد، از جنگ با نيروى زمينى هم فايده‌اى نبردند، جنگ شهرها هم با رسوايىِ صدام تمام شد، از جنگ خارك هم سودى نبردند، از كشاندنِ جنگ به خليج فارس هم فايده‌اى نكردند.

اكنون رژيم بعث عراق، به كمك آمار و ارقام و اطلاعاتِ دروغين، جنگ تبليغاتى عليه ايران را شروع كرده است. رژيم بعثى عراق مى‌گويد: آيا مى‌دانيد كه ما چقدر به شما حمله كرده‌ايم؟ آيا مى‌دانيد كه هواپيماهاى ما، چند بار بر فراز خاكِ شما پرواز كرده‌اند؟

آيا مى‌دانيد كه ما چند بار به خارك حمله كرده‌ايم؟ ما تنها هفتاد و هفت بار به خارك حمله كرده‌ايم.

در مرز جنوب ايران، 500 كيلومتر، سدّ بارلو ساخته‌ايم كه هيچ كس نمى‌تواند از آن رد شود. علاوه بر همه اينها سلاح محرمانه و بسيار پر قدرتى داريم كه اگر ايران به ما حمله كند، از آن استفاده مى‌كنيم؛ آنگاه دنيا مات خواهد شد.

اينها حرف‌هاى رژيم صدام بود.

عجب پهلوانى است اين رژيم صدام كه به گفته خودش هفتاد و هفت بار به خارك حمله كرده است، اما هنوز نتوانسته حتى يك مثقال از صادراتِ روزانه نفت خارك را كاهش دهد! واقعاً كه اين كار او، معجزه بزرگى است!!!

اما خطّ بارلو، كه اصلش را آب از بين بُرد؛ اين كه صدام درست كرده، حرفِ خطّ بارلو است نه واقعيتش؛ پس تكليفش معلوم است.

اين خط در مقابلِ راهيان كربلا كه از همه سوى ايران، با همه امكانات، به سوى جبهه‌ها سرازير شده‌اند؛ چه دوامى خواهد داشت؟

نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 186
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست