4- س- زنى نماز طواف خود را در حِجْر اسماعيل عليه السلام خوانده است و چون به منزل آمده، ملتفت شده كه حائض شده است و تا وقوف به عرفات پاك نمىشود، وظيفه او نسبت به نماز چيست، و آيا عمل او صحيح است يا خير؟
ج- عمره او صحيح است و بايد براى حج تمتع مُحرم شود و وقتى خواست طواف و نماز حج را انجام دهد، قبل يا بعد از آن، نماز طواف عمره تمتع را به جا آورد.
5- س- كسى كه هر چه سعى نمود كه موارد غير صحيح قرائت خود را تصحيح كند، نتوانست و نيز شخصى ديگر را جهت اقتدا كردن و يا تلقين نمودن قرائت صحيح پيدا نكرد، وظيفهاش چيست؟
ج- به هر نحو قدرت دارد بخواند، و به جماعت خواندن حتى در فرض امكان واجب نيست.
6- س- در موقعى كه شخص طواف مىكرده جمعيت زياد بوده و بعد از آن در اثر ازدحام، نتوانسته است كه نزديك مقام نماز بخواند و در آن وقت چارهاى به غير از نماز خواندن دور از مقام نداشته، آيا نماز او صحيح است يا خير؟
ج- اگر امكان نداشته با فرض اضطرار مانع ندارد.
7- س- آيا در صورت ازدحام كه نشود پشت مقام يا احد الجانبين آن نماز طواف خواند تا حدود منبر، و نماز در قسمت راست يا چپ منبر خوانده شد، باز هم نماز در مقام در صورت امكان، همان روز يا روزهاى