responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 3  صفحه : 361

غير اسلامى دارند و به خوى فرصت طلبى مى‌خواهند در اين اوقات از فرصت استفاده نموده خود را در صفوف شما داخل كنند و به شما در موقعش از پشت خنجر بزنند از خود دور كنيد و به آنها مجال تحرك ندهيد. به غير مكتب اسلام و شعار اسلامى، كشور از خطر نجات پيدا نمى‌كند.

و لازم است اين بوقهاى تبليغاتى شاه و دست نشاندگان بى‌آبرويش را هر چه بيشتر رسوا و افتضاح آن را آشكارتر كنيد؛ چه بوقهايى كه پنجاه سال است براى جازدن دودمان خيانتكار پهلوى به جاى خدمت به وطن كه در اين چند روز به اوج خود رساندند، و اشخاصى از خدا بيخبر به مداحى پرداختند كه هم خود و هم ملت به دروغ آن آگاهند؛ و چه بوقهايى كه شاه معلوم الحال را به اسلام خواهى و عدالت‌پرورى معرفى مى‌كنند، اخيراً باز زمزمه بسيار خطرناك دانشگاه اسلامى در مشهد مقدس آغاز شده است، غافل از آنكه اينها كوچكتر از آنند كه بتوانند اسلام را با اسم اسلام بكوبند. ما همان طور كه سابق گفتيم، كسانى كه در اين دانشگاه قلابى وارد شوند به ملت معرفى مى‌كنيم و آنها را از اعضاى رسمى سازمان امنيت قلابى بدتر و مضرتر به اسلام و كشور اسلامى مى‌دانيم، و ملت اسلام با آنها معامله معاند با اسلام خواهد كرد، و چنان آبروى آنها در جامعه ريخته مى‌شود كه نتوانند دم از اسلامِ شاه ساخته بزنند.

مصيبتهاى ما تنها كشتارهاى وحشيانه پى در پى به امر شاه نيست؛ اخيراً باز در صدد خريدن اسلحه به مقدار سرسام آور و كشتيهاى متعدد است، و تا يك قطره نفت داريم و يا مخازنى كه مورد احتياج اجانب است، خريد اين آهن پاره‌ها كه به هيچ درد ملت نمى‌خورد جريان دارد؛ و تا اين كابوس خطرناك بر سر اين كشور سايه افكنده، بدبختى دنبال بدبختى براى اين ملت مظلوم امرى عادى است. و از مصيبتهاى بزرگ مسلمين، قضيه اسرائيل تجاوزكار است كه اكنون با مسلمين در حال جنگ و مشغول پيشروى در خاك لبنان است؛ و از طرف شاه برخوردار از كمك است و دوَل اسلامى غالباً در اين امر مهم حياتى بى‌تفاوت هستند، غافل از آنكه اگر در اين پيشرويها خداى نخواسته توفيق پيدا كند، با ساير كشورها به همين نحو رفتار خواهد كرد. اين مصيبتها كه ما مبتلاى به آن‌

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 3  صفحه : 361
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست