responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 19  صفحه : 504

خواهشمندم در انجام اين خواهش حقير، دريغ نفرموده و قبول زحمت فرماييد و ان شاء اللَّه اين نيز يكى از بركات سفر شما به اين استان باشد. ان شاء اللَّه خداوند در دنيا و آخرت به شما خير عنايت بفرمايد. قبلًا خود را مديون اين لطف شما مى‌دانم. خدا نگهدار. با آرزوى طول عمر با عزت و سلامت حضرت امام و فرج حضرت حجت (عج) و پيروزى رزمندگان اسلام و شفاى مجروحين و معلولين انقلاب و جنگ تحميلى و علوّ درجه شهداى عزيز اسلام.

با تشكر، برادر كوچك شما. على رضا آقا خانى- 1/ 12/ 64

آدرس: زاهدان- جام جم- بلوك 36- طبقه دوم- پلاك 3].

بسمه تعالى‌

فرزند عزيزم، اميد است كه من موفق شوم به قدردانى از امثال شما عزيزان. و از خداوند براى شما توفيق و سعادت خواستارم. خداوند تعالى ملت بزرگوار ما را كه در راه اسلام از هيچ فداكارى دريغ ندارند، سعادتمند فرمايد و رزمندگان بسيار عزيز را به پيروزى نهايى موفق نمايد. من دعاى به همه را فراموش نمى‌كنم. و السلام عليكم.

روح اللَّه الموسوي الخمينى.

 

زمان: 29 شهريور 1363/ 24 ذى الحجه 1404

مكان: تهران، جماران‌

موضوع: تعيين تكليف مدارس علوم دينيه بانوان قم‌

مخاطب: هيأت مؤسس جامعة الزهراء قم‌

[بسم اللَّه الرحمن الرحيم‌. محضر مبارك حضرت آيت اللَّه العظمى امام خمينى رهبر انقلاب و بنيانگذار جمهورى اسلامى ايران با تقديم سلام مدارس علوم دينيه بانوان و مراكز متفرقه‌اى كه چنين هدفهايى را دنبال مى‌كنند در قم با برنامه‌هاى مختلف مشغول فعاليت مى‌باشند و امكان تأسيس چنين مؤسساتى هم در آينده مى‌باشد. بعد از دستور حضرت عالى در اين زمينه مبنى بر ايجاد و طرح و برنامه‌ريزى، مراجعات متعددى از طرف برخى از اين واحدها شده است كه تا تمام كار ساختمانى مؤسسه جامعة الزهراء تكليف چنين مدارس و مؤسساتى چيست؟

هيأت مؤسس تعيين شده از طرف حضرت عالى معتقد است كه مؤسسات و مدارس علوم دينيه بانوان در قم با برنامه‌ريزى هماهنگ و واحد زير نظر مؤسسه جامعة الزهراء اداره شود. چرا كه در غير اين صورت اشكالاتى پيش مى‌آيد كه در برخى موارد پيش آمده است. نظر مبارك را در اين زمينه خواستاريم. هيأت مؤسس جامعة الزهراء قم- 19/ 6/ 63- 14 ذى الحجة الحرام 1404].

بسم اللَّه الرحمن الرحيم‌

نظر اين جانب همان است كه مرقوم شده است. قبل از اتمام جامعة الزهراء تمام مدارس بانوان در قم با برنامه واحد تحت نظر هيأت محترم مؤسسه جامعة الزهراء به كار خود ادامه دهند كه مشكلاتى پيش نيايد و اختلاف سليقه‌ها موجب تشتت و تفرقه نشود. و پس از اتمام، تمام بانوان محترم در آنجا به تحصيل خود ادامه مى‌دهند. ان شاء اللَّه تعالى موفق باشيد در اين خدمت به اسلام و كشور و بانوان محترم. و السلام عليكم و رحمة اللَّه و بركاته.

24 ذى الحجة الحرام 1404/ 29 شهريور 1363

روح اللَّه الموسوي الخمينى‌

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 19  صفحه : 504
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست