responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 19  صفحه : 137

مساجد است اين سنگرها. اين سنگرها مراكز عرفان است، مراكز توحيد است و در اين مراكز كه شب آن طور مشغول هستند، روز هم آن طور فداكارى مى‌كنند. اين، براى اين است كه روى اين جمعيت، مدت‌هاى زياد چندين سال- بيست سال تقريباً- كار شده است؛ علماى بلاد كار كرده‌اند، فضلا كار كرده‌اند، اينها را بيدار كرده‌اند، متحول كردند.

اگر نبودند اينها؛ اين جوان‌هايى كه از دست ما گرفته بودند، از دست اسلام گرفته بودند و در مراكز فحشا برده بودند آنها را؛ اگر نبود اين نهضتى كه در ايران شد؛ اين نهضت اسلامى و انقلاب اسلامى كه در ايران شد، خدا مى‌داند كه آنها بنا داشتند چه بكنند.

تهمتها و تبليغات منفى دشمنان عليه نظام اسلامى‌

و اين امرى كه در ايران هست، همه جا هست؛ ما در ايران شاهدش هستيم، شما هم در بلاد خودتان الآن شاهدش هستيد، ببينيد كه الآن از احكام اسلام آن جا چه خبر است و اين جا چى است؟ اينهايى كه هميشه تكذيب از ايران، و هر راديويى را شما باز كنيد از ايران تكذيب مى‌كند، از اختناق ايران، از جنايات ايران، از زندان‌هاى ايران، از شكنجه‌هاى ايران، از كشتار بدون محاكمه، از اينها صحبت مى‌كنند. خوب! شما ببينيد در خارج، تحقيق كنيد الآن اين مطلب را، شما آمديد درها باز است، براى تحقيق برويد، ببينيد. شما كوچه و بازار را داريد مى‌بينيد، در كوچه و بازار مردم را دارند با چه تهديد مى‌كنند و اذيت مى‌كنند؟ در نماز جمعه‌اى كه شما رفتيد، كسى ايستاده بود با تفنگ مردم را تهديد مى‌كرد كه برويد نماز جمعه؟ خوب! اينهاست كه به ما مى‌گويند. اگر شما در خارج از ايران، در بلاد خودتان، ديديد كه مفاسد زياد است، بدانيد كه اينها از اين مى‌ترسند كه آن جا برگردد حال مفسده به حال مصلحت، به حال اسلام. اينها مى‌خواهند جلوى اين را بگيرند، يك سدى درست كنند، جلوى اين موجى كه پيدا شده است بگيرند و نگذارند كه صداى ايران برسد به كشورهاى ديگر. و اين هم يك اشتباهى است كه آنها مى‌كنند. هر چه اين بوق‌ها بلندتر بشود ايران قوى‌تر مى‌شود. هر چه اينها ايران را متهم كنند به اين كه فساد دارد مى‌كند، نمى‌دانم استبداد هست، فاشيستى است- امثال اين عبارات- و هر ترورى در عالم واقع مى‌شود دست ايران در كار است، اينها تقويت‌

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 19  صفحه : 137
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست