responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 18  صفحه : 326

ضيافتى كه آن حضرت حاضرند، به اين شهيدان اجازه دخول دهند كه آن غير از ضيافتهاى بهشتى است و آنچه در وهم من و تو و شما نيايد، آن بُوَد. بحمد اللَّه شهيدان ما كه پيرو شهيد عظيم الشأن اسلام- عليه السلام- هستند جمهورى اسلامى را بيمه كردند و پيروزى بر دشمنان اسلام و ايران و ملت بزرگوار ايران و ساير ملتهاى مسلمان بلكه مستضعفان جهان را تحفه آوردند.

بى‌جهت نيست كه مستكبران جهان با تمام توطئه‌ها و شيطنتها بر ضد يك ملت كوچك چهل ميليونى كه به حسب معنويت و ارزشهاى انسانى بر قله بلند و والاى سعادت ارتقا يافته است، قيام نموده‌اند. خود اين توطئه‌ها و بوق و كرناهاى ابرقدرتهاى عالم و پيوستگان و وابستگان به آنان از بزرگترين ارزشها و والاترين مقامها براى يك ملت است كه تا كنون براى هيچ ملتى رخ نداده است و اين ارزش را شهداى والا مقام و جانبازان، اين شهداى زنده و به دنبال آنان، ملت عظيم الشأن ايران در پشت جبهه‌ها آفريده‌اند. آفرين بر اين قدرت ايمان و قوّت بازوى عزيزان و صدها آفرين بر امتى كه خود را و جوانان خود را از لجنزار و كانون فساد و تيره روزى كه رژيم ستمشاهى براى آنان فراهم كرده بودند، رها ساخته و به اوج عظمت و معنويت رساندند.

رحمت خداوند منان بر شهداى عظيم الشأن و درود بر شهداى زنده كه پشتوانه اسلام بوده و هستند و سلام بر رزمندگان سلحشور از ارتشى، سپاهى و بسيجى تا ژاندارمرى و شهربانى، كميته‌اى و عشايرى و تمامى نيروهاى مردمى كه انعكاس قدرتشان كاخهاى ابرقدرتها را به لرزه در آورده است. و اين همان قدرت الهى و نورى است كه «لا شرقيّه و لا غربيّه» [1] مى‌باشد و خداوند اين نور را مستدام فرمايد.

و درود بر مادران و پدران و همسران و فرزندان و بستگان شهدا و جانبازان و جوانان برومند جبهه‌ها و سلام بر معلولين و مفقودين و اسراى عزيزى كه افتخار اسلام و ميهن اسلامى خويش مى‌باشند و رحمت خداوند بر اين دامنهاى پاكى كه پروراننده اين جوانان‌


[1] نه شرقى است و نه غربى.

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 18  صفحه : 326
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست