responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 18  صفحه : 21

نامه [به خانم زهرا جعفرى (قبول هديه ايشان و اهداى دوباره آن)]

زمان: تير 1362/ شوال 1403

مكان: تهران، جماران‌

موضوع: پاسخ به نامه يك خانم فداكار؛ قبول هديه ايشان و اهداى دوباره آن‌

مخاطب: جعفرى، زهرا

[بسم اللَّه الرحمن الرحيم‌. به نام خداوند بخشنده مهربان‌

خدمت رهبر كبير انقلاب و نايب بر حق امام زمان سلام؛ اميدوارم اين سلام گرم و ناقابل من را كه از فرسنگها راه دور مى‌آيد بپذيرى. سلامى مملو از مهر و محبت؛ سلامى كه از اعماق قلبم برمى‌خيزد و به سوى شما مى‌آيد. سلامى كه از اين تونلهاى پر پيچ و خم جاده‌ها گذشته و هزاران خاطره‌هاى گوناگون در برگرفته و براى شما بازگو مى‌كند. سلامى كه از وجود اين جانب به شما امام عزيز گزارشها مى‌دهد.

ان شاء اللَّه كه حالت خوب بوده و در پناه ايزد متعال به سلامتى هر چه تمامتر زندگى كنى و در پناه امام زمان خوش و خرم باشى. من زنى 32 ساله هستم كه شش دختر دارم. من گردنبندى كه از دسترنج خودم تهيه كردم، مى‌خواهم براى شما بفرستم؛ اميدوارم كه قبول فرماييد.

امام عزيز، ما شما را خيلى دوست داريم و خيلى دلمان مى‌خواهد شما را زيارت كنيم ولى چون نمى‌توانيم به ديدن شما بياييم مى‌خواهيم يك چيزى از شما داشته باشيم. از شما خواهش مى‌كنيم كه جواب نامه را به دست خودت برايمان بفرستى و همراه آن يك دعا برايمان بنويس كه بخوريم تا سلامت باشيم. ديگر عرضى ندارم جز سلامتى شما. خدايا، خدايا، تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار، از عمر ما بكاه و به عمر او بيفزاى.- 26/ 4/ 62- به اميد پيروزى اسلام- زهرا جعفرى‌].

بسمه تعالى‌

خواهرم، نامه محبت‌آميز و هديه‌اى كه فرستاده بوديد واصل شد. از شما تشكر مى‌كنم و اميدوارم خداوند متعال شما و فرزندانتان را سلامت و عافيت و سعادت دين و دنيا و آخرت عنايت فرمايد. چون ميل دارم كه خود شما از هديه كه براى من فرستاده‌ايد و آن را قبول نموده‌ام استفاده كنيد، لهذا براى شما فرستادم. و السلام عليك و رحمة اللَّه.

روح اللَّه الموسوي الخمينى‌

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 18  صفحه : 21
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست