responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 18  صفحه : 144

بى‌ترديد بايد براى صداميان و وابستگان آن در داخل كشور ثابت شده باشد كه كمك‌هاى همه جانبه ابرقدرتها و وابستگان به آنها و بوقهاى تبليغاتى شبانه روزى آنان تا كنون به حال آنان مفيد نبوده؛ و پس از اين نيز به خواست خداوند تعالى مفيد نخواهد بود. و اگر چشم خود را باز كنند، براى آنها واضح شده است كه قدرت‌هاى بزرگ يعنى امريكا و شوروى از بى‌عقلى آنان استفاده نموده و مى‌خواهند با دست آنان، و لو به احتمال بسيار ضعيف، در منطقه يا در ايران به خيال واهى خود ناراحتى ايجاد كنند.

تمام اين مسائل و رسوايى‌هايشان به خاطر آن است كه اسلام و نفوذ معنوى آن را در توده‌هاى ميليونى مردم نشناخته‌اند، و چشم و گوش خود را از شناخت حقيقت‌ها بسته‌اند. اينان آيا نديده‌اند كه در ظرف مدت كوتاهى جوانان غيور ايران در سايه معنويت اسلام از پرتگاه‌هايى كه قدرت‌هاى نفتخوار و مفتخوار براى سقوط آنان ايجاد كرده بودند به صورتى معجزه‌آسا نجات يافته، و به قله بلند ايمان و تعهد به اسلام صعود نموده‌اند؛ و با شجاعت و شهامت كم نظير بر كفر جهانى و عفلقيان تاخته و آنان را از كشور عزيز خود بيرون رانده‌اند و ميهن اسلامى خود را از دست چپاولگران شرق و غرب نجات داده، و تفاله‌هاى وابسته و پيوسته آنان را به جاى خود نشانده‌اند و به عمر ننگين آنان خاتمه داده‌اند. و آيا تجربه چند ساله كافى نيست تا اين مدعيان قدرت و شناخت مسائل نظامى، سياسى و تشكيلاتى را به خود آرد و از خواب غفلت بيدار كند، تا از وعده‌هاى پوچ ابرقدرتها بازى نخورند و خود را آلت بى‌اراده دست آنان قرار ندهند؟

مضحك آن است كه صدام در ملاقات با ارتشيان خود، كه طعم تلخ شكستهاى خود را از جوانان شجاع ايران چشيده‌اند و از زاغه‌هاى مملو از اسلحه مدرن و مهمات بى‌پايان فرار نموده‌اند، گفته است ما امروز بيشتر از هر وقت ديگر مجهز به سلاح‌هاى پيشرفته هستيم و جنگ را تا سالها ادامه مى‌دهيم! مطلب او نسبت به سلاح‌هاى پيشرفته‌اى كه از قدرت‌ها يا به دريوزگى و يا در برابر اموال مردم بى‌پناه عراق به دست آورده است مورد تصديق است، لكن اين نويدى است براى رزمندگان ما كه بدون از دست دادن مخازن كشور و آبروى خود اين سلاحها را از چنگال ارتش فرارى عراق به دست آورده و عليه‌

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 18  صفحه : 144
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست