responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 15  صفحه : 261

شهيد رجايى، مع ذلك، آن فاسدها، آن مصاحبه‌هايى كه اشخاص فاسد شكست خورده در خارج كردند، گفتند بيش از دو ميليون اينها رأى نداشتند. شما چنانچه سطح رأيتان از زمان سابق- خداى نخواسته- كمتر بشود، بوقهاى تبليغاتى خارج و شكست‌خورده‌هاى فرارى به خارج خواهند گفت كه ايران از اسلام رو برگردانده و از جمهورى اسلامى رو برگردانده است. و اين تبليغ در همه جا خواهد شد و اين ممكن است در دنيا پايه‌هاى اين جمهورى را سست كند. و اين يك تكليفى است كه ما نگذاريم اين نهضت و اين انقلاب سست بشود تا آنكه به آن پيروزى نهايى برسد و اسلام و احكام قرآن به همه معنا، در اين كشور پياده بشود.

بنا بر اين، از اين ترورها و از اين شرارتهايى كه دو روز قبل در تهران شد و مع الاسف، بچه‌ها و جوانها را كشيدند به توى خيابانها و به شرارت هدايت كردند بايد بسيار انسان متأسف باشد كه جوانها و كودكهاى ما اين طور بازى خوردند از اينها كه مى‌آيند در خيابانها و آتش مى‌زنند چيزهايى [را] كه مال مردم است، مال عموم است؛ مثل شركت واحد و اتومبيلهاى شركت واحد كه مال مستضعفين است يا محلى كه اصلًا براى مستضعفين است، به آتش مى‌كشند. اينها فكر نمى‌كنند كه اين مدعى‌هاى مجاهدت براى خلق و براى مستضعفين، آن چيزى را كه وجهه قرار دادند و هدف قرار دادند، ضرر زدن به همين چيزهايى [است‌] كه مال مستضعفين است؛ چيزهايى كه براى مستضعفين جمع شده است، براى معلولين جمع شده، براى جنگزده‌ها جمع شده است؛ اينها هدفشان اين است كه آنها را آتش بزنند.

شما از اين شكست‌خورده‌ها هيچ هراس نداشته باشيد كه اينها نفسهاى آخر را مى‌كشند. و ملت ايران و ملت شريف ايران با كمال قدرت، ايستاده است در مقابل آنها، و همين طور قواى نظامى و انتظامى و پاسداران و بسيج و ساير قواى مسلّح، كه از خود مردم هستند، هم در جنگ با كفار ايستاده‌اند و هم در مقابله با اين اشخاصى كه همان طور هستند و براى آنها خدمت مى‌كنند. و قواى پاسدار ما و همين طور قواى انتظامى در اين امر جديت خواهند كرد و همه اينها را به دست خواهند آورد و به جزاى اعمال خودشان‌

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 15  صفحه : 261
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست