responsiveMenu
کلیدهای میانبر
برای استفاده از کلیدهای میانبر، پس از انتخاب متن از کلیدهای زیر استفاده کنید
ترجمه: Alt+t
ترجمه نوع دوم: Alt+Ctrl+t
جستجو در گروه قرآن: Alt+q
جستجو در گروه لغات: Alt+l
جستجو در گروه رجال: Alt+r
خلاصه سازی: Alt+s
خلاصه سازی نوع دوم: Alt+Ctrl+s
اعراب گذاری: Alt+d
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : 

حماسه حسینی 2    جلد : 1  صفحه : 169

  نویسنده :

 مطهری، مرتضی

میلیون دلار برای اینها فرستادند که با این پولها فانتوم بخرند ، بمب‌ بریزند بر سر مسلمانان . شنیده‌ام یهودیان ایران خودمان در سال گذشته معادل پول دو فانتوم‌ فرستادند . سی و شش میلیون دلار پول از یهودیان ایران خودمان برای آنها به عنوان کمک رفت . و من آن یهودیها را به عنوان اینکه یهودی هستند ، ملامت نمی‌کنم ، ما خودمان را باید ملامت کنیم ، او به همکیشش کمک کرده‌ است ، با کمال افتخار پول می‌فرستد ، رسیدش هم از موشه‌دایان می‌آید و آن‌ را در بازار هم نشان می‌دهد ، می‌گوید بیا رسیدش را ببین . مگر همین دو سه‌ شب پیش ننوشتند ( من بریده‌اش را از " اطلاعات " دارم ) که الان فقط یهودیان مقیم امریکا روزی یک میلیون دلار به اسرائیل کمک می‌کنند ؟ ! آنوقت تلاش ما مسلمین در این زمینه چه بوده است ؟ به خدا خجالت دارد ما خودمان را مسلمان بدانیم ، خودمان را شیعه علی بن ابی طالب بخوانیم . اصلا من باید بگویم بعد از این داستانی را که ما از علی بن ابی طالب نقل‌ می‌کنیم ، حرام است که دیگر در منابر نقل کنیم که : روزی علی بن ابی‌ طالب شنید دشمن به کشور اسلامی حمله کرده است ، و هذا اخو غامد و قد وردت خیله الانبار . بعد فرمود : شنیده‌ام زینب یک زن مسلمان یا زنی که‌ در حمایت مسلمانان است را گرفته‌اند . شنیده‌ام دشمن ، سرزمین مسلمین را غارت کرده است ، مردانشان را کشته است ، اسیر کرده است ، متعرض زنان‌ آنها شده است ، زیورها را از گوش و دست زنها جدا کرده است . بعد همین‌ علی بن ابی طالب که ما اظهار تشیع او را می‌کنیم و نسبت به او حساسیتهای‌ بی معنی و
نام کتاب : حماسه حسینی 2    جلد : 1  صفحه : 169  نویسنده : مطهری، مرتضی
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست