برای استفاده از کلیدهای میانبر، پس از انتخاب متن از کلیدهای زیر استفاده کنید ترجمه: Alt+t ترجمه نوع دوم: Alt+Ctrl+t جستجو در گروه قرآن: Alt+q جستجو در گروه لغات: Alt+l جستجو در گروه رجال: Alt+r خلاصه سازی: Alt+s خلاصه سازی نوع دوم: Alt+Ctrl+s اعراب گذاری: Alt+d
میلیون دلار برای اینها فرستادند که با این پولها فانتوم بخرند ، بمب
بریزند بر سر مسلمانان .
شنیدهام یهودیان ایران خودمان در سال گذشته معادل پول دو فانتوم
فرستادند . سی و شش میلیون دلار پول از یهودیان ایران خودمان برای آنها
به عنوان کمک رفت . و من آن یهودیها را به عنوان اینکه یهودی هستند ،
ملامت نمیکنم ، ما خودمان را باید ملامت کنیم ، او به همکیشش کمک کرده
است ، با کمال افتخار پول میفرستد ، رسیدش هم از موشهدایان میآید و آن
را در بازار هم نشان میدهد ، میگوید بیا رسیدش را ببین . مگر همین دو سه
شب پیش ننوشتند ( من بریدهاش را از " اطلاعات " دارم ) که الان فقط
یهودیان مقیم امریکا روزی یک میلیون دلار به اسرائیل کمک میکنند ؟ !
آنوقت تلاش ما مسلمین در این زمینه چه بوده است ؟ به خدا خجالت دارد
ما خودمان را مسلمان بدانیم ، خودمان را شیعه علی بن ابی طالب بخوانیم .
اصلا من باید بگویم بعد از این داستانی را که ما از علی بن ابی طالب نقل
میکنیم ، حرام است که دیگر در منابر نقل کنیم که : روزی علی بن ابی
طالب شنید دشمن به کشور اسلامی حمله کرده است ، و هذا اخو غامد و قد
وردت خیله الانبار . بعد فرمود : شنیدهام زینب یک زن مسلمان یا زنی که
در حمایت مسلمانان است را گرفتهاند . شنیدهام دشمن ، سرزمین مسلمین را
غارت کرده است ، مردانشان را کشته است ، اسیر کرده است ، متعرض زنان
آنها شده است ، زیورها را از گوش و دست زنها جدا کرده است . بعد همین
علی بن ابی طالب که ما اظهار تشیع او را میکنیم و نسبت به او حساسیتهای
بی معنی و
نام کتاب : حماسه حسینی 2
جلد : 1
صفحه : 169
نویسنده :مطهری، مرتضی