به جحفه به تأخير نياندازد.
و اگر چنين كند گناه كرده است و بنا به قول اقوى احرامش صحيح است، و اگر بدون احرام از ميقات بگذرد بايد بدان ميقات باز گردد و احرام بندد.
3- جايز نيست كسى بدون احرام به مكّه مكرّمه وارد شود، حتّى براى كسى كه از آغاز قصد آن را نداشته باشد و سپس تصميم گيرد به مكّه در آيد.
بنابه احوط حكم ورود به حرم نيز چنين است.
4- كسى كه با احرام صحيح به مكّه وارد شده و از آن خارج گشته مىتواند پيش از پايان يافتن يكماه از وارد شدنش، بار ديگر بدون احرام به مكّه در آيد.
5- كسى كه همچون رانندگان به اقتضاى شغلش پياپى به مكّه آمد و شد مىكند مىتواند بدون احرام به مكّه درآيد و «بيمار» به همين صورت است.