responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 6  صفحه : 120

تاریخ: 16/2/58

بیانات امام خمینى در جمع بانوان جنوب شهر تهران

تجلى نور قرآن و قدرت اسلام در قلوب ملت ایران‌

بسم الله الرحمن الرحیم‌

این یک معجزه است، یک معجزه بزرگ است که شما خواهران و برادران با هم هم صدا و با مشت‌هاى گره کرده در مقابل قدرت‌هاى شیطانى ایستاده‌اید. معجزه اسلام است، این قدرت اسلام است که در شما تجلى کرده است. این قوت‌ایمان است که شما را بر این مبارزه پیروز کرد. این معجزه است که با شهید دادن یک عزیز، موج در تمام دنیا بلند مى‌شود. این معجزه است که خانم‌ها را در مقابل تانک و توپ، در مقابل مسلسل‌ها، در مقابل توپ‌ها و تانک‌ها برقرار کرد و از هیچ چیز نهراسیدید. این نور قرآن و اسلام است که در دل‌هاى شما و در قلوب همه ملت ایران جلوه کرده است. این نورایمان است که شما خانم‌ها هم از شهادت نمى‌هراسید.

این نهضت تا پیروزى نهائى بر پاست و آن اوضاع برگشتنى نیست‌

دشمنان گمان نکنند که با شهادت بزرگان ما این نهضت به آرامشى بر مى‌گردد. این نهضت افروخته است، این نهضت بر پاست تا کلیه ریشه‌هاى فساد را از بن بکند. این نهضت تا پیروزى نهائى بر پاست و هر وقت که احتمال سستى و ضعف برود خداوند تعالى با وسیله‌اى او را افزایش مى‌دهد. دشمنان ما در اشتباهند که گمان مى‌کنند با کشتن ما رژیم منحوس یا مثل او بر مى گردد. دیگر آن اوضاع برگشتنى نیست، ملت ایران دیگر نمى‌پذیرد آن اوضاع را. آمریکا اشتباه کرده است، توطئه چینان آمریکا و انگلستان و غیره آنها در اشتباهند، این توطئه‌ها تاثیرى ندارد. ما سد عظیم را شکسته‌ایم و این قطرات ناچیز، چیزى نیستند.

از خواهران عزیز که در اینجا اجتماع کرده‌اند و با تظاهر خودشان پشتیبانى از نهضت مى کنند متشکرم. خداوند شما را حفظ کند و براى اسلام نگه دارد. شما سهم بزرگى در این نهضت دارید و داشته‌اید. این نهضت را شماها باید به ثمر برسانید و مى‌رسانید. سلام من و درود من بر شما خواهران عزیز و بر همه خواهران و برادران ملت و بر همه مسلمین. و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 6  صفحه : 120
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست