responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 5  صفحه : 209

تاریخ: 5/1/58

بیانات امام خمینى در جمع گروه تبلیغات قم

قم، مرکز نشر فرهنگ تشیع

بسم الله الرحمن الرحیم‌

من خوشحالم که بعد از سالهاى طولانى در میان شما رفقا، جوانان هستم. من همیشه در فکر ایران و در فکر وطن خودم، قم، بودم و هستم و دعاگویم. شما مى‌دانید که قم مرکز تشیع از زمان حضرت صادق سلام الله علیه، حدود آن زمان مرکز تشیع بوده است و از قم تشیع به سایر جاها رفته است. علم هم از قم به جاهاى دیگر منتشر شده است و بحمدالله شجاعت و زحمت در راه اسلام و فداکارى هم از قم منتشر شد. قم مرکز همه برکات است، خدا شماها قمى‌ها را براى ما حفظ کند و همه ایران را براى همه.

تبلیغ و شرکت فعالانه تمامى اقشار در امر رفراندم سرنوشت‌ساز

مى‌دانید که ما باز راه‌هاى طولانى داریم و در این راه طولانى همه با هم باید شرکت داشته باشیم تا بتوانیم کار را انجام بدهیم و به انجام برسانیم. باید در رفراندم تبلیغ کنید که همه کس، همه قشرها، زن و مرد، از جوان شانزده ساله تا پیرمرد در این رفراندم شرکت کنند. زن‌ها شرکت کنند. هیچ کس اهمال نکند. این سرنوشت ما در این رفراندم تحقق پیدا مى‌کند، یا اسلام انشاءالله و یا خداى نخواسته غیر اسلام، یا جمهورى اسلام و یا خداى نخواسته طرح‌هاى دیگرى که شیاطین ممکن است این طرح‌ها را داشته باشند. باید مردم ایران عموما و شما جوان‌ها در قم پاسدارى کنید از این صندوق‌هائى که گذاشته مى‌شود که مبادا یک کسى تصرف بیجا کند، خیانت بکند. من از خداى تبارک و تعالى توفیق شماها را مى‌خواهم.

سوء استفاده‌هاى تبلیغاتى طاغوت از دستگاه‌هاى سمعى و بصرى

شما باید بدانید که این دستگاه‌هائى که الان اسم بردید و بعضى از شما یا شما مشغول آن هستید، اینها دستگاه هاى آموزشى باید بشود. در زمان طاغوت همه این دستگاه‌ها، دستگاه‌هائى بود که جوان‌هاى ما را خواب مى‌کرد، ملت ما را بیهوده روشى تبلیغ مى‌کرد، همه را مى‌خواست از سرنوشت خودشان غافل کند، در صورتى که سینما براى این مقاصد شومى که اینها در این مدت



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 5  صفحه : 209
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست