responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 20  صفحه : 84

لب گودال است، لب گودال جهنم است و شما جوان‌ها و شما مردم باید این را ثابت کنید در جهنم، الان هم جهنم محیط بر اوست، الان هم این زندگى‌اى که او مى‌کند زندگى جهنمى است و آن اخلاقى که دارد اخلاق جهنمیان است. برماست که به هیچ یک از این بوق‌هاى تبلیغاتى و آنهایى که تبع آنها هستند یا از زبان امریکا صحبت مى‌کنند یا اشتباه مى‌کنند در امور راجع به این که جنگ را باید پایان داد، هیچ گوش ندهید، جنگ پایان ممکن نیست بپذیرد الا به رفتن این حزب فاسد انشاءالله.

و مرگ بر همه ظالم‌هاى دنیا، مرگ بر آنهایى که دارند مردم را و ملت‌ها را مى‌چاپند و با تبلیغات خودشان، خودشان را یک ملت یا یک دولت صلح طلب حساب مى‌کنند. اینها در حال مرگ هستند. آنى که باقى است خداى تبارک و تعالى است، آن که هست و همیشه هست، اوست و آن که اهل سعادت است، آنى است که تقوا داشته باشد، تبعیت داشته باشد از اسلام و تبعیت از اسلام اگر ما داریم، باید هم دشمنان اسلام را سرکوب کنیم تا آن اندازه‌اى که مى‌توانیم و هم باید بین دوستان خودمان محبت ایجاد کنیم.

وحدت را حفظ کنید تا خداى تبارک و تعالى عنایتش را مستدام کند

آقاى محتشمى سلمه‌الله گفتند که استاندارها در این جا هستند یا جمعى از اشخاصى که مسؤولین هستند. آقایان باید، آقایان استاندارها باید توجه کنند که وحدت خودشان را و وحدت خودشان با ملت را حفظ کنند که ما هر چه داریم، به برکت خدا و عنایت او از این ملت داریم. آن که شما را به این مسند نشانده است، اگر مسند داشته باشید ملت است، آن که دست ظلم را از شما کوتاه کرده است و عدالت را مى‌خواهد اجرا کند همین ملت است، همین جوان‌هایى هستند که الان در راه اسلام فداکارى مى‌کنند. باید وحدت داشته باشید تا حفظ بشوید، دسیسه‌ها براى ایجاد اختلاف است و شما توجه داشته باشید که یک کلمه اختلاف آمیز از گناهان بزرگى است که مشکل است خداى تبارک و تعالى بیامرزد، چه این کلمه صادر بشود از دشمن‌هاى ما، چه این کلمه صادر بشود از دوستان ما، چه از اشخاصى که ادعاى قداست مى‌کنند و چه از اشخاصى که این ادعا را ندارند. یک کلمه اختلاف انگیز در یک همچو موقعى که اسلام در معرض خطر کفر است، این از گناهانى است که نمى‌شود به این زودى ازش گذشت. شما فردا وارد مى‌شوید بر خداى تبارک و تعالى و آن جا جواب باید بدهید. آنهایى که ما را دعوت مى‌کنند به صلح و سازش، در محضر خدا هستند و جواب باید بدهند. آنهایى که ما را دعوت مى‌کنند به آتش بس، در محضر خدا هستند و جواب باید بدهند. توجه کنید به همه امور و وحدت را حفظ کنید تا خداى تبارک و تعالى عنایتش را مستدام کند و شما را به سعادت برساند. و من امیدوارم که این ملت شریف سعادت دوچندان پیدا کند و این رزمندگان معظم از هر صنفى که هستند و از هر قشرى که هستند، اینها مؤید باشند به تأییدات الهى. و ملت ایران توجه بکند که امروز روزى است که باید مجهز بشود تا این جرثومه فساد را از بن در آورد. خداوند انشاءالله شما را توفیق بدهد و دشمنان شما را هدایت کند و اگر نشده‌اند، جزا بدهد.



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 20  صفحه : 84
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست