responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 18  صفحه : 122

مى‌باشند و آنها گمان مى‌کنند که صدام را با این کمک‌ها مى‌شود نجات داد و اگر نجات پیدا کرد، دست آنان را به گرمى مى‌فشارد. غافل از آنکه با آن خوى سلطه‌جوئى و بلند پروازى و سبعیتى که در او هست فرصت نفس کشیدن به آنان را نخواهد داد و با بهانه‌هاى واهى به کشورهاى آنان تجاوز خواهد کرد. آمریکا و شوروى براى تضعیف اسلام و دولت‌هاى اسلامى مشغول فعالیت از قبیل تفرقه‌افکنى‌ها و ایجاد تشنجات داخلى به دست عمال مزدور یا فریب خورده و برافروختن جنگ بین کشورها و دیگر شیوه‌هاى استعمارى هستند و این دولت‌هاى کشورهاى اسلامى و مستضعف جهان هستند که باید چشم و گوش خود را باز کرده و این توطئه‌ها را خنثى کنند. ملت ایران و قواى مسلح شجاع و فداکار براى افراشتن پرچم توحید و تحکیم پایه‌هاى جمهورى اسلامى، سال سوم دفاع از هجوم عفلقیان بى‌فرهنگ را پشت سر مى‌گذارند و با سپاس بى‌پایان از خداوند متعال و مددهاى غیبى و آشکار او از کشور بقیة الله ارواحنا لمقدمه الفداء در تمام میدان‌ها به بهترین وجه دفاع نموده و پیروز شدند و در میدان جنگ تحمیلى، متجاوز جسور را که با کمال جهالت از وعده‌ها و نویدهاى امریکا اغفال و خود را در این دام مهلکه انداخت، آنچنان ادب کرد که اینک به هر دولتى پناه برده و به هر درى مى‌زند که خود را از این دام خود ساخته نجات دهد، ولى بحمدالله موفق نخواهد شد.

اکنون که او از جمهورى اسلامى سیلى خورده و امیدى برایش نمانده است، به دولت فرانسه متشبث شده است تا با کمک سلاح‌هاى مخرب، به منابع اقتصادى ایران ضربه زند و برگى بر جنایات خود بیفزاید. اینجانب به همه کشورهاى منطقه و کشورهائى که به نحوى از نفت استفاده مى‌کنند هشدار مى‌دهم که دولت ایران با تمام قدرت، در مقابل این جنایت ایستادگى مى‌نماید و مصمم است تا در صورت وقوع چنین جنایتى با تمام قدرت، تنگه هرمز را مسدود کند و اجازه ندهد حتى یک قطره نفت از آنجا صادر شود، مسؤول پیامدهاى این حادثه بزرگ دولت فرانسه است.

سقوط صدام تا حدى است که حتى با منافقین فرارى که خود از او مفلوکتر و شکست خورده‌تر هستند، دست اخوت مى‌دهد و منافقین نیز که براى ترمیم ننگ و آبروئى خود به هر حشیشى متشبث مى‌شوند و تنها براى اینکه رادیو بغداد اسمى از این مدعیان نجات خلق برد با کمال وقاحت با صدام جانى که با خمپاره‌ها و موشک‌ها هزاران زن و مرد و کودک، بزرگ و کوچک این مرز و بوم را شهید کرده است و هر روز شهرهاى این خلق بیگناه را با توپ‌هاى دوربرد بر سرشان خراب مى‌کند، دست اخوت و برادرى مى‌دهند و رسما براى آنان جاسوسى مى‌کنند و با آنکه سران منافقین در دامن آمریکا و فرانسه مشغول عیاشى و خوشگذرانى هستند مع‌الاسف عده‌اى نوجوان را با حیله و تزویر گول زده و قدرت تفکر را از آنان سلب نموده‌اند. امیدوارم نوجوانان فریب خورده با دیدن این جنایات و روشن شدن همدستى آنان با صدام، دیگر کورکورانه از آنان تبعیت نکنند.

اکنون که هفته جنگ است و هفته جنگ امسال با سال گذشته فرق‌هاى بسیارى دارد، اینجانب به ملت ایران براى داشتن چنین جوانان برومند و متعهد و فداکارى که نظیر آنان را در جهان سراغ ندارم و تاریخ هم نشان نداده است تبریک و تهنیت عرض مى‌کنم و به اسلام بزرگ براى داشتن این



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 18  صفحه : 122
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست