responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 17  صفحه : 57

طرفدارى از خلق را مى‌زنند و با خلق خدا آن مى‌کنند که همه مى‌دانند، در این جنایت عظیم چه توجیهى دارند؟ و با به شهادت رساندن عالمى خدمتگزار و پیرمرد بزرگوار هشتاد ساله چه قدرتى کسب مى‌کنند و چه طرفى مى‌بندند؟ و آنان که در سوگ این جنایتکاران اشک تمساح مى‌ریزند و از جریان حکم خدا درباره آنان شکایت دارند، چه انگیزه‌اى دارند؟ آیا انتقام از جمهورى اسلامى به شهادت رساندن یک عالم پارساست و به آتش کشیدن یک عده کودک و زن و مرد و توده‌هاى رنجکش است؟ آیا راه به حکومت رسیدن و قدرت را به دست آوردن، این نحوه جنایات است؟!

بار الها! ملت مجاهد ما در این برهه از زمان با چه حوادثى و با چه چهرهائى مواجه است، عصرى که حکومت‌هاى مسلمین آنچنانند و رسانه‌هاى گروهى آنچنان و ابرقدرت‌ها اینچنین، عصرى که باطل را به صورت حق به خورد مردم مى‌دهند و جنایات را به صورت صلح طلبى، عصرى که دشمنان اسلام و مسلمین با ملت‌هاى مستضعف آن مى‌کنند که چنگیز نکرده و اکثر حکومت‌هاى مسلمانان در جنایاتى که بر ملت‌هاى خود مى‌رود از جانیان طرفدارى مى‌کنند، عصرى که در خانه امن خدا از دشمنان اسلام و جنایتکاران به مسلمین نمى‌شود شکایت کرد، عصرى که فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکا بر خلاف اسلام تلقى مى‌شود و عصرى که براى استقرار حکومت اسلامى و پیاده کردن احکام اسلام در یک کشور، مدعیان اسلام به ستیز نظامى و تبلیغاتى با آن بر مى‌خیزند و با اسلام عزیز به اسم اسلام مى‌جنگند.

بارالها! ملت مجاهد ایران در این عصر جاهلیت و تاریک مظلومند و به جز اتکال به درگاه تو و اعتماد به عنایات تو پناهى ندارند و از پیشگاه مبارک تو استمداد مى‌کنند و در راه حق به راه خود ادامه مى‌دهند و از این وحشگیرى هراسى به خود راه نمى‌دهند و عزتى که براى تو و رسول تو و مؤمنین است، براى زندگى عاریت چند روزه از دست نمى‌دهند.

بار الها! از تو رحمت براى شهداى عزیز و بویژه شهید محراب این هفته و سلامت و سعادت و صبر براى ملت بویژه بازماندگان شهدا و اهالى محترم باختران و شفاى عاجل براى آسیب دیدگان و انتقام از دشمنان اسلام را خواستارم. درود به روان عزیزان شهید، درود بر بازماندگان شهدا، سلام بر آسیب دیدگان و صلوات و سلام خداوند و مقربان درگاهش بر حضرت بقیةالله ارواحنا لمقدمه‌الفدا.

والسلام على عبادالله الصالحین

روح الله الموسوى الخمینى



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 17  صفحه : 57
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست