responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 16  صفحه : 44

از دست داده‌اند و با چهره‌هاى بشاش و نورانى با آنان مواجه هستیم و نیز مفتخریم که مادران دلیرى که عزیز از دست داده‌اند و پدران عزیزى که جوانانشان شهید شده‌اند آنچنان با ما برخورد مى‌کنند که گویى عروسى عزیزان و جوانانشان را جشن مى‌گیرند و اینجانب هر وقت با این عزیزان معظم برخورد مى‌کنم یا وصیت نامه انسان ساز شهیدى را مى‌بینم احساس حقارت و زبونى مى‌کنم. اینان سند ایمان و تعهدشان را به اسلام در دست دارند و قبور شهدا و اجساد و ابدان معلولان، زبان گویائى است که به عظمت روح جاوید آنان شهادت مى‌دهد و شکایتى اگر دارند از آن است که به فیض شهادت نرسیده‌اند و یا در حالى که به ثواب شهادت رسیده‌اند، مى‌نالند که چرا نمى‌توانند براى دفاع به جبهه‌ها برگردند، و فریاد جنگ جنگ تا پیروزى را سر مى‌دهند.

امریکا و سرسپردگانش باید به خود آیند و از توطئه‌ها دست بردارند که ایران دیگر جاى تاخت و تاز آنان نیست و امید آن است که دولت‌هاى پیرو امریکا که خزائن گران و سرمایه ملت‌ها را با روى گشاده در پاى امریکا نثار مى‌کنند و در راه تقرب به آن چپاولگر، با اسلام و جمهورى اسلامى به جنگ تسلیحاتى و تبلیغاتى بر مى‌خیزند از خواب گران بیدار شده و با ملت‌هاى خود همصدا شوند و از زیر ننگ وابستگى خارج شوند. این دولت وابسته مگر ندیدند که کاخ سفید با کمال بى‌اعتنائى اعلام کرد که به خاطر آنان و نفت آنان از منافع اسرائیل نمى‌گذرد؟ و مگر متوجه نشدند که امریکا با اعمال وتو و تهدید سازمان‌ها بى‌اعتنائى خود را به آنان ثابت نمود؟

اکنون که کشور ما دهه فجر و سالروز استقلال و آزادى خود را از چنگال ابرجنایتکاران جشن مى‌گیرد و امید است به همین زودى جشن سقوط حکومت بعثى عراق را بگیریم، اینجانب سالروز پیروزى اسلام و کشور و دهه مبارک فجر را به ملت محترم و خصوص شهدا و مجروحین و معلولین و بازماندگان و متعلقان آنان تبریک عرض کنم. پیروزى‌ها و سرافرازى‌ها و افتخارات ملت، مرهون فداکارى این عزیزان و همرزمان آنان است. این فداکاران نشان‌هاى افتخار بر بازوى ملت و جبین امتند تاریخ مجاهدات آنان را ضبط و ملائکه الله در دفاتر ملکوتى ثبت مى‌نمایند. خداوند تبارک و تعالى از رحم سرشار خود، شهیدان را برخوردار و آسیب دیدگان و بازماندگان شهدا و خاندان این عزیزان را سلامت و سعادت ابدى عنایت فرماید.

سلام بر ملت مبارز و درود بر شهیدان و رزمندگان آسیب دیده و افتخار و سعادت و پیروزى براى مجاهدین اسلام در جبهه‌هاى دفاع از حق.

روح الله الموسوى الخمینى



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 16  صفحه : 44
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست