responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 16  صفحه : 150

گروهى گفته مى‌شود و تمامش براى این است که آنها را وادار کنند به یک کارى در مقابل ایران، در مقابل جمهورى اسلامى.

و ما امروز براى خاطر اینکه در تاریخ مساله بماند، عرض مى‌کنم که دولت ایران و ملت ایران با همه ملت‌ها و با همه دستگاه‌هائى که انحراف ندارند، مخالفت ندارد و از اول هم اعلام کرده است که ما به زمین‌هاى دیگران هیچ نظرى نداریم و پیش ما اصلش زمین و طبیعت و مادیت اینقدرها نیست که به ازاى او با مسلمانان جهان به جنگ برخیزیم. این یک برنامه‌اى است که مخالفین اسلام دارند و سرکشان دنیا و ارباب‌هاى آنها دارند که باید سرکوبى کرد تمام مستضعفان جهان را تا به قدرت رسید و به نوائى رسید و اسلام یک همچو امرى را که محکوم مى‌کند و ما که تابع اسلام هستیم و ملت ما که ملتى است، تعهد دارد به تبعیت از احکام اسلام، هرگز مخالفت با احکام اسلام نمى‌کند و ما اعلام مى‌کنیم که این حکومت‌هائى که در منطقه هستند یا خارج منطقه هستند توجه داشته باشند که آنها را دارند وادار مى‌کنند که خودشان را به هلاکت بیندازند براى خاطر امریکا یا بلوک دیگر.

ما به اینها مکرر تنبه داده‌ایم که شما آلت دست ابرقدرت‌ها هستید و از شما استفاده مى‌کنند، به شما استفاده نمى‌دهند. شمائى را که امروز دارند تحریک مى‌کنند که اگر با صدام همراهى نکنید، چه و چه خواهد شد و ایران با شما چه‌ها خواهد کرد، اینها مى‌خواهند که شما آلیت دست آنها را داشته باشید و به منافع آنها با صدام همراهى کنید و به همان تله‌اى که صدام افتاد، شما هم بیفتید و شما بدانید که اگر صدام نجات پیدا کند و قدرت به دست بگیرد، آدمى نیست که قدرشناسى از امثال شما بکند، آدمى است که جنون بزرگ‌بینى خودش را دارد و با این جنون با شما که با او هم همراهى کردید به جنگ برمى خیزد و شما را اگر قدرت داشته باشد، تباه خواهد کرد. و من و دولت ایران و ملت ایران اعلام مى‌کنیم که شما اگر چنانچه با صدام همراهى نکنید و اگر چنانچه بطور اسلامى با ما رفتار کنید و به برنامه‌هاى قرآن کریم با ما رفتار کنید و با ملتها رفتار کنید، دولت ایران و ملت ایران با شما برادر است و از شما حمایت خواهد کرد. لکن اگر چنانچه خداى نخواسته انحرافى عمل کنید و خودتان را به این دام بیندازید، مطمئن باشید که شما از صدام قدرتمندتر نیستید و آنهائى که مثل دولت مصر مى‌خواهند به او کمک کنند، آنها هم تجربه کنند ببینند که چه خواهد شد و من نصیحت‌شان مى‌کنم که این تجربه را نکنند و جوان‌هاى بیگناه مردم را به تباهى نکشند و جوان‌ها را نیاورند در یک میدانى که عاقبتش براى آنها هلاکت است.

ما امروز موظفیم که تبلیغات را هر چه بیشتر تقویت کنیم

و اما در یک همچو محیطى که تمام رسانه‌هاى گروهى به ضد اسلام واقعاً و به ضد جمهورى اسلامى تبلیغات مى‌کنند، امروز تبلیغات یک ویژگى خاص دارد و بر همه لازم است که تبلیغات کنند. تبلیغات داخلى براى اینکه مبادا خداى نخواسته مردم تحت تاثیر تبلیغات سوء ابرقدرت‌ها واقع بشوند و بالاتر از او تبلیغات در خارج باید بشود.



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 16  صفحه : 150
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست