responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 15  صفحه : 23

روشنفکران غرب و شرق زده را براى همیشه رسوا مى‌کند. حضور شما در صحنه، تمام من ها و منیت‌هاى شیطانى را کوبیده و مى‌کوبد و ما و اخوت اسلامى را جایگزین آن نموده و مى‌نماید. حضور شما در صحنه به آمریکا و غرب و شرق و دنباله روهاى بى عقلشان هشدار داد که این ما بودیم که انقلاب نمودیم و این ما هستیم که سرنوشت خود را خود تعیین مى‌نمائیم و از کلمات بى محتواى شما گول نمى‌خوریم. حضور شما در صحنه جبهه‌ها و سازمان‌ها و جمعیت‌هائى را که به اسم طرفدارى از فرد و فرد پرستى به مقابله با اسلام و احکام شرعى آن برخاسته بودند، رسوا نمود. امروز و روزهاى آینده روز شکست جریان دشمنان قسم خورده اسلام است. روز شکست فرد یاافراد نیست، روز شکست جریانى است که به اسلام معتقد نیستند و اگر هم باشند، مسلما تا حدودى است که با قوانین غرب برنخورد و مخالفتى نداشته باشد، روز شکست جریانى است که همیشه قلب مرا مى‌آزارد، شکست جریانى است که بسیار خطرناکتر از تمامى جنایت‌ها و خیانت‌هاى رژیم پهلوى در طول حکومت ننگینشان بود، روز شکست جریانى است انحرافى که حضور به موقع شما، پایه‌هاى آنرا لرزاند و فرو ریخت.

دوستان عزیزم! بسیار دقت کنید و کاملا بهوش باشید و هوشیارانه با آرامش کامل ولى با تمام توان در صحنه باشید که بى شما هیچ کس، هیچ نمى‌تواند کند و با شما همه دشمنان رسول اکرم و ائمه اطهار نابود خواهند شد. بهوش باشید که ایران در آستانه به ثمر رسیدن انقلاب اصیل شماست. آگاه باشید که خط منفور ضد اسلامى و غرب، در حال شکست کامل است والحق نشان دادید که هوشیارانه مقاومت مى‌کنید. خمینى دست یکایک شما را مى‌بوسد و به یکایک شما احترام مى‌گذارد و یکایک شما را رهبر خودش مى‌داند که بارها گفته‌ام من با شما یکى هستم و رهبرى در کار نیست. من خوب درک مى‌کنم که حضور شما در این روزهاى حساس به چه معنائى است و به امید پیروزى نهائى شما بر دشمنانتان روز شمارى مى‌کنم و بازاز ملت شریف خاضعانه مى‌خواهم که جنگ را فراموش نکنند و برادران ارتشى و سپاهى و سایر رزمندگان عزیز در جبهه‌ها را با تمام وجود تشویق و تکریم نمایند. و شما سربازان دلاور اسلام در پادگان‌ها و پایگاه‌ها در جبهه‌ها و پشت جبهه‌ها هوشیارانه جریانات ضد انقلاب را دنبال کنید و بدانید که من نزدیک به یک سال بود که صلاح نمى‌دیدم آنچه را مى‌دانم براى ملت شرح دهم، چرا؟ تا آرامش کشور حفظ شود و شما با آرامش کامل علیه مستکبران جهان بجنگید، تا احساس کردم دیگر مساله از این حرفها گذشته است و خطر، اساس جمهورى اسلامى را که با خون پاک هفتاد هزار شهید و معلولیت بیش از یک صد هزار نفر بوجود آمده بود تهدید مى‌کند، دیگر تاب نیاوردم تا شما بجنگید و از پیروزى شما به نفع مقاصد شوم سیاسى ضد انقلاب بهره بردارى شود، لذا درد دل نمودم. شما در هر کجا که هستید با کمال دقت مراقبت کنید تا ضد انقلاب به مقاصد پلیدش نرسد.

افسران! درجه داران! و سربازان رشید اسلام! شما خوب مى‌دانید که منافقین که امروز به عنوان طرفداران پر و پا قرص بعضى‌ها اطراف آنها را گرفته‌اند و به بهانه طرفدارى از آنان دست به انفجار



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 15  صفحه : 23
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست