responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 15  صفحه : 212

و در نتیجه براى آمریکاى جنایتکار نثار مى‌کنند.

شما جوانان عزیز هوشیار با دوستان داخل کشور خود دست به دست هم دهید و این نوباوگان بیخبر را ارشاد و از دام صیادان شیاد برهانید. و از وظایف دینى و ملى ما و شماست که تبلیغات بوق‌هاى امریکائى و صهیونیستى را که با پخش دروغ و افترا مى‌خواهند جمهورى اسلامى را لکه دار کرده و به انزوا بکشند خنثى کنیم و از جنایات شایعه سازان تا حد ممکن پرده برداریم و به ملت محروم خود که جرمى جز گرایش به اسلام و اراده استقلال و آزادى ندارند. با تمام توان کمک کنیم و مطمئن باشیم که ملت بزرگ ایران راه خود را که همان صراط مستقیم انسانى است یافته و در تمام ابعاد با آگاهى کامل در صحنه حاضر است و اجازه برگشت قواى کفر را به کشور خود نمى‌دهد و با چنگ و دندان از اسلام عزیز و کشور خود دفاع مى‌کند و بحمد الله و با خواست خداوند قادر، جنگ افروزان را به جاى خود مى‌نشاند و تبهکاران وابسته را به انزوا مى‌کشاند و مشکلات خود را هر چه باشد با همت والاى خود از سر راه جمهورى اسلامى بر مى‌دارد و در جمیع جبهه‌ها پیروزمندانه به پیش مى‌رود و با اتکال به خداى بزرگ و اعتماد به نفس، از هیچ قدرتى هراس ندارد.

انقلاب اسلامى ایران با تأیید خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است و انشاء الله با گسترش آن قدرت‌هاى شیطانى به انزوا کشیده خواهند شد و حکومت مستضعفان بر پا و زمینه براى حکومت جهانى مهدى آخر الزمان عجل‌الله تعالى فرجه الشریف و ارواحنا لتراب مقدمه الفداه مهیا خواهد شد.

هان اى مستضعفان جهان! بر مستکبران آدمخوار بشورید و حق خود را از آنان بگیرید که خداوند با شماست و وعده او تخلف ناپذیر است. از خداوند قادر متعال پیروزى اسلام را خواهانم. سلام بر شهداى راه اسلام و بر همه مسلمانان جهان و درود بر رزمندگان عزیز ایران زمین و سلام بر شما جوانان دانشجوى انجمن اسلامى در امریکا و کانادا و سایر نقاط جهان که به وظایف انسانى اسلامى خود در مرکز حکومت طاغوت و شیطان عمل مى‌کنید و در مهد قدرت آنان به خود هراسى راه نمى‌دهید. مرگ و نفرت بر جهانخواران شرق و غرب خصوصاً امریکاى جنایتکار.

روح الله الموسوى الخمینى



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 15  صفحه : 212
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست