responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 1  صفحه : 27

تاریخ: 1341

پیام امام خمینى به ملت ایران در رابطه با تجاوزات دستگاه به احکام مقدسه اسلام

تجاوز رژیم شاه به احکام مقدسه اسلام.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

دستگاه حاکمه ایران به احکام مقدسه اسلام تجاوز کرد و به احکام مسلمه قرآن قصد تجاوز دارد. نوامیس مسلمین در شرف هتک است و دستگاه جابره با تصویبنامه‌هاى خلاف شرع و قانون اساسى مى‌خواهد زن‌هاى عفیف را ننگین و ملت ایران را سرافکنده کند.

دستگاه جابره در نظر دارد تساوى حقوق زن و مرد را تصویب و اجرا کند، یعنى احکام ضروریه اسلام و قرآن کریم را زیر پا بگذارد، یعنى دخترهاى هیجده ساله را به نظام اجبارى ببرد و به سربازخانه‌ها بکشد، یعنى با زور سرنیزه دخترهاى جوان عفیف مسلمانان را به مراکز فحشا ببرد.

هدف اجانب، نابودى اسلام و روحانیت

هدف اجانب قرآن و روحانیت است. دست‌هاى ناپاک اجانب با دست این قبیل دولت‌ها قصد دارد قرآن را از میان بردارد و روحانیت را پایمال کند. ما باید به نفع یهود امریکا و فلسطین هتک شویم به زندان برویم، معدوم گردیم، فداى اغراض شوم اجانب شویم.

آنها اسلام و روحانیت را براى اجراى مقاصد خود مضر و مانع مى‌دانند، این سد باید به دست دولت‌هاى مستبد شکسته شود، موجودیت دستگاه رهین شکستن این سد است، قرآن و روحانیت باید سرکوب شود. من این عید را براى جامعه مسلمین عزا اعلام مى‌کنم تا مسلمین را از خطرهائى که براى قرآن و مملکت قرآن در پیش است آگاه کنم.

این دولت مستبد و متخلف از احکام اسلام باید کنار برود.

من به دستگاه جابره اعلام خطر مى‌کنم، من به خداى تعالى، از انقلاب سیاه و انقلاب از پایین نگران هستم، دستگاه‌ها با سوء تدبیر و با سوءنیت گویى مقدمات آنرا فراهم مى‌کنند. من چاره در این مى‌بینم که این دولت مستبد به جرم تخلف از احکام اسلام و تجاوز به قانون اساسى کنار برود و دولتى که پاى‌بند به احکام اسلام و غمخوار ملت ایران باشد بیاید. بار الها! من تکلیف فعلى خود را ادا کردم



نام کتاب : صحیفه نور نویسنده : خمینی، روح الله    جلد : 1  صفحه : 27
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست