نام کتاب : بازاريابى شبكه اى نویسنده : مكارم شيرازى، ناصر جلد : 1 صفحه : 27
فصل سوّم:
اطلاعاتى مختصر از پنج شركت خارجى
در اين بخش،
به ويژگىها و روش كار برخى از شركتهاى معروف خارجى اشارهاى اجمالى و فهرستوار
مىشود، تا عزيزان خواننده گرفتار دام آنها نشوند.
الف)
پنتاگونو (شركت فيوچراستراتژى)
1- زمان تأسيس:
سال 1994 ميلادى.
2- محلّ
تولّد: مودناى ايتاليا
3- سرويس
خدمات: كارت اعتبارىSuperemaبراى اعضا فرستاده مىشود، كه طبق ادّعاى شركت فرد را قادر مىسازد تا
سالانه معادل 1200 دلار از تخفيف 5 تا 60 درصدى مؤسّسههاى وابسته و طرف قرارداد
شركت استفاده كند. [1]
[1] طبق گزارش بعضى از سازمانهاى
اطّلاعاتى كشور، اين ادّعاى شركت است، و تاكنون در ايران كسى نتوانسته از اين
تخفيف استفاده كند. علاوه بر اين كه خود اين كارتها شگرد ديگرى براى خروج ارز از
كشور است، كه شرح آن در نشريه آفتاب يزد، مورّخ 22/ 10/ 1379، بيان شده است.
نام کتاب : بازاريابى شبكه اى نویسنده : مكارم شيرازى، ناصر جلد : 1 صفحه : 27