responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : هزار و يك نكته نویسنده : مجید غلامرضا و همکاران    جلد : 1  صفحه : 19
مقدمه‌ فرصت‌ها چون ابر بهاران در حال گذرند و هيچ‌گاه باز نمى‌گردند. انسان زيرك كسى است كه در كمين فرصت‌هاى خوب نشسته، آنها را شكار كند. در دوران زندگى فرصت‌هايى چون بيكارى، جوانى و فراغت پيش مى‌آيد كه بهترين زمان براى مطالعه و ارتقاء سطح آگاهى و دانش به شمار مى‌آيند. گاه مى‌توان با استفاده از زمان‌هاى كوتاه فراغت و مطالعه چند صفحه يا خواندن يك حديث به دريايى از معارف اهل بيت (ع) و يا با خواندن نكته‌هاى آموزنده از بزرگان درسهايى گرفت كه زندگى را متحول مى‌سازد.
كتاب حاضر در موضوعات گوناگون و با محوريت مطالب اخلاقى و تربيتى، به منظور استفاده رزمندگان عزيز از آيات و روايات و زندگى‌نامه بزرگان علم و دين و نيز تجربه ارزنده ديگران تدوين گرديده و مى‌تواند مونس خوبى براى همه سپاهيان و بسيجيان عزيز و سلحشور، در اوقات فراغت باشد. اميدواريم در چاپ‌هاى بعد كه وقت كافى در اختيار دست‌اندركاران تأليف و تدوين قرار مى‌گيرد، مصادر و اسناد كتاب را نيز كامل كنند. بخش اعظم گردآورى اطلاعات و تدوين اوليه اين كتاب را جناب آقاى مجيد غلامرضا برعهده داشتند و همكاران ايشان در تدوين نهايى، حجج اسلام مصطفى آخوندى، عبدالحسين برهانيان، ابوالقاسم شاكر، سيد على مقيمى‌فرد و محمد نصيرى بودند كه براى همه آنان آرزوى موفقيت بيشتر داريم.
در پايان، از همه پژوهشگران و عزيزانى كه در شكل‌گيرى كتاب حاضر زحمت كشيدند و در فرصت محدود با مجاهدت بسيجى‌وار خود آن را به سامان رساندند، تشكر مى‌كنيم.
پژوهشكده تحقيقات اسلامى‌

نام کتاب : هزار و يك نكته نویسنده : مجید غلامرضا و همکاران    جلد : 1  صفحه : 19
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست