responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : دژهاى استوار نویسنده : جمعی از نویسندگان    جلد : 1  صفحه : 16
گرفته است، سزاست كه همواره در پيش ديد و نصب العين قرار گيرد و اين توصيه‌ها، بندبه بند، جمله به جمله مبناى سياست‌ها، آموزش‌ها، موضعگيرى‌ها و تربيت‌هاباشد.
كتاب حاضر باهدف تبيين انديشه ها و آراء حضرت امام خمينى (ره) و مقام معظم رهبرى حضرت آيةالله خامنه‌اى درباره‌نيروهاى مسلح با استفاده از مجموعه سخنان، مصاحبه ها، پيام‌ها و مكتوبات اين دو بزرگوار درپنج فصل (جايگاه، تشكيلات، وظايف و مأموريت‌ها، نيروى انسانى و آمادگى دفاعى) و يك ضميمه (ارتش در رژيم منحوس پهلوى) گردآورى و تنظيم شده است.
بااين اميد كه خط امام و رهبرى در همه نسل‌ها و دوره‌ها، در همه كشور، بويژه در نيروهاى نظامى وانتظامى، حاكم و مبناى كار باشد و قواى مسلّح، با حفظ استقلال و هويت مكتبى و بصيرتى برخاسته از تقوا و خلوص و قدرتى بيش از پيش، در خدمت نظام اسلامى و باورهاى الهى و ارزش‌هاى والاى انقلاب اسلامى باشد و اين راه شكوهمند را تحت ولايت و امامت فرماندهى كل قوا، مقام معظم رهبرى، حضرت آية الله خامنه‌اى ادامه دهد.
در اينجا تذكر چند نكته را در ارتباط با متن لازم مى‌دانيم:
1- براى پرهيز از تكرار نام‌ها در متن، از علامت براى رهنمودهاى حضرت امام (ره) و از علامت براى نظرات مقام معظم رهبرى استفاده شده است.
2- استفاده از سخنان منتشر نشده مقام معظم رهبرى، ما را ناگزير ساخت تا در پاورقى اين سخنان، تنها به ذكر تاريخ آن اكتفا كنيم.
3- كلمات داخل قلاب [] در متن، توضيحات ضرورى ويراستار است.
در خاتمه به تلاش‌هاى همه عزيزانى كه ما را در تهيه اين كتاب يارى نمودند به‌خصوص برادر آزاده حاج على كريمى به جهت مشاركت در فيش‌بردارى و حجةالاسلام و المسلمين مهدى عبداللهى به جهت بررسى و اشراف بر اين كتاب، ارج مى‌نهيم و دوام توفيقاتشان را مسألت مى‌نماييم.
پژوهشكده تحقيقات اسلامى سپاه‌

نام کتاب : دژهاى استوار نویسنده : جمعی از نویسندگان    جلد : 1  صفحه : 16
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست