responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : ماهنامه موعود نویسنده : مؤسسه فرهنگى هنرى موعود عصر    جلد : 95  صفحه : 5

جامع ترين گزارش درباره غرض ورزى و خشونت‌هاى ناشى از نژادپرستى عليه مسلمانان و اعراب مقيم آمريكا در سال‌هاى بين 2003 تا 2007 ميلادى مى داند، اعلام كرده است: اكنون سوءرفتار نسبت به مسلمانان در فرهنگ عمومى بدتر از هر زمان ديگر است و مقصر اصلى در اين زمينه رسانه‌هاى خبرى هستند كه گزارشگران سياسى با استفاده از آنها آتش ترس از مسلمانان را به عنوان افراد تروريست در ميان مردم شعله ور مى‌كنند.

مرى رزاكار، رييس گروه حمايت از مسلمانان در اين گزارش آورده است: غرض ورزى نسبت به مسلمانان در جريان مبارزات انتخابات رياست جمهورى سال جارى آمريكا، هنگامى كه حريفان اوباما براى خدشه وارد كردن به چهره وى، او را مسلمان خواندند، به اوج خود رسيد.

اسلام، مسلمين و اينترنت در فهرست ضديهود

انجمن ضد افترا افراد و سازمان‌هايى همچون «اينترنت»، «سازمان ملل» و «يهوديان ضد صهيونيسم» را «ضد يهود» خواند.

به گزارش فارس، به نقل از «امريكن فريپرس» «انجمن ضد افترا»(aAnti defmation league) كه يكى از لابى‌هاى پرنفوذ يهوديان در آمريكا و همچنين از ابزارهاى مؤثر در ترويج افسانه هولوكاست محسوب مى‌شود و به سازمان «بناى بريس» (پسران ميثاق (، بزرگ‌ترين و قديمى‌ترين سازمان تشريفات يهوديان جهان نيز وابسته است، اخيراً با انتشار ليستى از اسامى اشخاص و گروه‌هاى مختلف، آنها را ضدّ يهود (آنتى سميت) خواند.

بر اين اساس، سازمان‌ها و گروه‌هايى همچون «يونسكو»، «يونيسف»، «سازمان ملل»، «يهوديان ضدّ صهيونيسم»، «اسلام و مسلمانان»، «آفريقا و آفريقايى‌ها»، «ايران و ايرانى‌ها»، «عراق و عراقى‌ها»، «پاكستان و پاكستانى‌ها» و پايگاه‌هاى اطلاع‌رسانى همچون: شبكه‌هاى تلوزيونى «سى‌ان‌ان» و «بى‌بى‌سى» و شبكه جهانى «اينترنت» نيز جزو ليست گروه‌ها و مؤسسات ضد يهود هستند.

همچنين شخصيت‌هايى همچون «كوفى عنان»، رييس سابق سازمان ملل، «مل گيبسون»، كارگردان سينما و «مالكوم ايكس» نيز در ليست شخصيت‌هاى ضد يهود، ديده مى‌شود. اين در حالى است كه تعداد زيادى از افراد ذكر شده در اين فهرست، خود، يهودى هستند.

سربازان آمريكايى، بخشى از نبرد ايدئولوژيك‌

بوش، رئيس‌جمهور سابق آمريكا قبل از تحويل مأموريت خود در كاخ سفيد، با ستايش از سربازان آمريكايى كه در عراق و افغانستان مى‌جنگند آنها را بخشى از «نبرد بزرگ ايدئولوژيك» عصر كنونى توصيف كرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزارى فرانسه، وى در جمع هفت هزار و پانصد پرسنل نظامى لشكر 101 هوابرد ارتش آمريكا گفت: «جنگ در عراق تمام نشده اما ما به روزى نزديك مى‌شويم كه نيروهاى ما به خانه باز گردند وقتى آنها به خانه بازگردند، از اين ميدان پيروز باز مى‌گردند». نيروهاى لشكر 101 در تغيير راهبردى ارتش آمريكا از عراق به افغانستان اعزام خواهند شد زيرا بوش و اوباما با اين تغيير راهبردى موافق هستند.

فعاليت‌هاى زيرزمينى بهائيان‌

به گزارش آريا، پس از انتشار اخبارى مبنى بر توزيع سى‌دى‌هاى فرقه بهائيت در تهران و نيز خريد برخى داروخانه‌هاى شمال تهران به وسيله عوامل اين فرقه، خبرها حكايت از تحركات فرهنگى- تبليغى مبلغان بهايى در محيطهاى آموزشى دارد. اين مبلغان با صرف هزينه‌هاى كلان اقدام به خريد و توزيع كتاب «نظم ...» نموده و آن را در يكى از دانشگاه‌هاى معروف كشور پخش كرده‌اند. اين اقدام پس از آن صورت مى‌گيرد كه روند جذب افراد و بويژه جوانان به اين فرقه انحرافى با هزينه‌هاى سرسام‌آور رؤساى بهايى، رو به گسترش نهاده و بتازگى مبلغان بهايى با دادن شماره تلفن به جوانان، براى مشاوره‌هاى حضورى و تلفنى از آنان دعوت به عمل مى‌آورند.

پشت پرده سايت‌هاى مستهجن در ايران‌

به گزارش تابناك، به تازگى كارگروه ويژه‌اى كه در زمينه رصد فعاليت‌هاى اينترنتى مروج فساد و فحشا تشكيل شده است، با حمايت مقامات عالى‌رتبه و مراجع مذهبى و دينى كشور و با قدرت بسيار در حال بررسى و ركورد كردن روزنه‌هاى موجود در موضوعات ترويج ابتذال اخلاق است و در همين زمينه، موفق شده‌اند تا ردّ برخى از سايت‌ها و شبكه‌هاى مبلغ مسائل غيراخلاقى را گرفته و با آن برخورد كنند.

بنابراين گزارش، بر پايه تحقيقات انجام شده از يكى از شبكه‌هاى تازه‌تأسيس، مشخص شد كه گردانندگان آن توانسته‌اند در مدت فعاليت خود، يازده ميليون بازديدكننده جذب كنند و همچنين پس از جذب مخاطب، اقدام به عضوگيرى كرده‌اند و تاكنون نزديك به بيست هزار عضو فعال- كه از راه ايميل با آنها مرتبط مى‌شوند- به مجموعه خود اضافه كرده‌اند.

اين گزارش مى‌افزايد: يكى از مهره‌هاى اصلى در اين شبكه، مدرس يكى از دانشگاه‌ها بوده كه چند مقاله و مطلب مستهجن را در اختيار اين سايت‌ها قرار داده است. فرد ديگر نيز با تشكيل باندى، از اعضاى خانواده خود فيلمبردارى كرده و آن را روى سايت‌هاى مستهجن قرار مى‌داده است.

اين در حالى است كه بنا بر بررسى‌هاى انجام شده، منابع مالى اين شبكه‌ها از خارج كشور تأمين مى‌شده و آنان همچنين با افزودن منابع داخلى، سعى در تهيه و انتشار فيلم‌ها و عكس‌هاى مستهجن از جوانان ايرانى داشتند. حتى بنا بر اطلاعات موثق، يكى از بزرگترين شبكه‌هاى توليد و توزيع محصولات مستهجن كه سايت‌هاى متعددى نيز در اختيار دارد از سوى گروهك منافقين حمايت مالى شده و جالب آنكه برخى سايت‌هاى معتبر خارجى به آنها تسهيلات و پشتيبانى رايگان نيز مى‌داده‌اند.

نام کتاب : ماهنامه موعود نویسنده : مؤسسه فرهنگى هنرى موعود عصر    جلد : 95  صفحه : 5
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست