responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : ماهنامه موعود نویسنده : مؤسسه فرهنگى هنرى موعود عصر    جلد : 1  صفحه : 59

معرفى كتاب‌

كتابنامه حضرت مهدى (ع)

مؤلف: على اكبر مهدى پور

ناشر: مؤلف‌

نوبت چاپ: اول‌

جلد: اول‌

قيمت: 10000 ريال‌

اين كتاب، كتابشناسى توصيفى 1040 كتاب مستقل چاپى و خطى به زبانهاى زنده جهان پيرامون حضرت مهدى (ع) و شامل بسيارى از اطلاعات كتب مربوط به آن حضرت از قبيل زبان، تعداد مجله ات، نام مؤلف، تاريخ فوت مؤلف و مترجم، نوبت چاپ، تاريخ چاپ، حمل چاپ، اسم ناشر و ... است.

از ابتكارات بسيار جالب و ارزشمند مؤلف محترم ذكر اين نكته است كه «بيش از 600 جلد از كتابهاى معرفى شده در كتابخانه نگارنده موجود است.

و اين كتابها با ستاره\* مشخص شده اند تا علاقمندان به هنگام لزوم بتوانند مراجعه كنند.

اميد است كه ديگر نويسندگان و محققان محترم نيز با پيروى از اين سنت حسنه علاقمندان حضرت را در دستيابى به آثار مورد نيازشان يارى دهند.

او مى آيد

به همت انصافعلى هدايت ناشر: انتشارات نور ولايت: «ستاد بزرگداشت مراسم نيمه شعبان مسجد آيت الله انگجى تبريز» نوبت چاپ اول قيمت: 2000 ريال‌

اين كتاب كه با مقدمه اى از حجت الاسلام والمسلمين استاد على دوانى با عنوان «موعود جهانى در عقايد مشترك مذهبها و ملتها» مزين شده است مجموعه اى است از گفتگوهايى درباره موعود آخرالزمان با اسقف اعظم ارامنه ايران، دبير انجمن كليميان، مؤبد زرتشتيان و دو تن از پيروان سيلك‌

با برداشت مهدويت‌

مؤلف: حضرت آيت الله حاج شيخ لطف الله صافى گلپايگانى ناشر: انتشارات نور ولايت: ستاد نيمه شعبان مسجد آيت الله انگجى تبريز چاپ اول قيمت: 1800 ريال‌

مؤلف محترم پس از ذكر مطالبى درباره بابرداشت مهدويت، الهام گيرى از با برداشت مهدويت، اساس عقيده به مهدويت كتابهاى مستقل درباره مهدويت را معرفى كرده و سپس به ذكر اسامى مشايخ و صاحبان كتابهاى جامع حديث، اسامى برخى از مشاهير، از تابعين و غير آن پرداخته و در پايان چهل حديث مشهور در اين باره را ذكر نموده است.

ملاقات در صاريا

نوشته: سيدجمال الدين حجازى قطع: رقعى 160 صفحه نشر: مولود كعبه- قم نوبت چاپ: اول قيمت: 2900 ريال‌

محتواى اين نوشتار، روايات و اخبارى است همراه با استدلال و بيان عقايد شيعه در موضوع امامت عامه و اثبات مامت خاصه حضرت بقية الله (ع) كه به زبان داستان و سبك حكايت نگارى، نگارش يافته است تا براى خواننده، دلنشين و جذاب باشد و ضمن قصه گويى، معارف قرآنى را بازگو كند.

كتاب با گزارش بيست كرامت از امام زمان (ع) شروع شده و ضمن سرگذشت هايى كه همه روايات اهل بيت (ع) است و پيرامون موضوع بحث يعنى نص بر امامت ائمه اثنى عشر عموما و امامت و وصايت حضرت مهدى (ع) خصوصا حول محور علم و قدرت وهبى الهى و نص آسمانى دور مى زند.

كتاب با گزارش بيست كرامت از امام زمان (ع) شروع شده و ضمن سرگذشتهايى كه همه روايات اهل بيت (ع) است، پيرامون موضوع نص بر امامت ائمه اثنى عشر عموما و امامت و رضايت حضرت مهدى (ع) خصوصا دور مى زند.

نويسنده بر مسأله علم و قدرت وهبى الهى و نص آسمانى درباره معرفت حجت خدا تكيه نموده و سپس با نقل گزارشهايى مستند ثابت نموده است كه مصداق امامت امروز وجود حضرت صاحب الامر (ع) است و سرانجام به بيان آثار تربيتى اعتقاد به آن حضرت پرداخته و تاثير معرفت او را در تهذيب نفس انسانها خاطرنشان ساخته است.

اين نوشتار با استناد به آيات و روايات و اقوال دانشمندان به بسيارى از سؤالات علاقمندان حضرت پاسخ گفته است.

نام کتاب : ماهنامه موعود نویسنده : مؤسسه فرهنگى هنرى موعود عصر    جلد : 1  صفحه : 59
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست