responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : جهانى شدن و جهانى سازى نویسنده : محسنى، شيخ محمد آصف    جلد : 1  صفحه : 134

13- در حوزه اقسام مالكيتها و حقوق مالى.

14- در حوزه تحريم اعمال ضاره براى روح، بدن و جامعه (بحث محرمات) و غيره كه بيان همه آنها در اين ظرفيت نمى‌گنجد و فرصت بيشترى مى‌طلبد تا به ژرفاى شريعت اسلامى پى برد. حالا كه محتويات دين اسلام تا حدى مشخص شد، فهميده مى‌شود كه انسانها در همه قرون به آن احتياج دارند و اسلام استحقاق جهانشمولى را دارد و رابطه اول (رابطه بنده با خداوند) فطرى مى‌باشد.

جواب يك سؤال:

ممكن است گفته شود ساير اديان آسمانى نيز احتمالا از چنين محتوى و معانى برخوردار باشد، پس چرا تنها اسلام براى جهانى‌سازى برگزيده است؟

در پاسخ بايد گفت: كه دين يهود براى همه انسانها نيست و مخصوص به يهوديهاست و اين موضوع از نظر يهوديها هم مسلم است.

دين نصارى همانند دين يهود سند معتبرى در اتصال تورات، انجيل به حضرت موسى و حضرت عيسى عليهما السلام ندارد.

انجيل حضرت عيسى از زمانهاى قديم وجود نداشته. و اناجيل چهار گانه فعلى تأليف افراد عادى است، نه كتاب خدا، زيرا انجيل منزل از جانب خداوند يكى بوده، نه چهار.

و علاوه بر آن اين چهار انجيل بين خود اختلاف دارند كه موجب بى‌

نام کتاب : جهانى شدن و جهانى سازى نویسنده : محسنى، شيخ محمد آصف    جلد : 1  صفحه : 134
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست