responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 90

است، پس چرا آن را تعيين نمى‌كند؟

اگر سرنوشت جنگ، در دست ايران است، پس اعتراف كنيد كه ايران، ابتكار جنگ را به دست گرفته است.

ما مى‌گوييم: هر وقت خواستيم، مى‌جنگيم و قدرت آن را هم داريم؛ دليل آن هم عمليات پيشين رزمندگان ماست. بعد از اين هم مى‌گوييم:

«... قُلْ فَانْتَظِرُوا انّى‌ مَعَكُمْ مِنَ الْمُنْتَظِرينَ»[1]

[... بگو: انتظار بكشيد! كه من نيز با شما منتظرم.]

صدام بر خلاف كمك‌هاى جنگىِ فراوانى كه به او شده، وضعيت بسيار بدى دارد؛ اما موقعيت جنگى ايران بسيار خوب است. وضعيت سپاه و ارتش، بسيار خوب است. اسم‌نويسى در گردان‌هاى قدس نيز زياد بوده و نتيجه بسيار خوبى داشته است.

صدام به نيروهايش دستور داده است كه گيلان غرب را بمباران كنند. آنها هم مناطق غير نظامى گيلان غرب را بمباران كردند و بار ديگر اثبات نمودند كه صدام بسيار صلح طلب است!!! صدام از وارد كردن هيچ آسيب و صدمه‌اى به ما مضايقه ندارد. اگر تا كنون بيش از اين به ما ضربه نزده است، از ضعف و ناتوانىِ او بوده، قدرت آن را نداشته است وگر نه صدام از انجام هيچ ظلم و ستمى روى‌گردان نيست.

انقلابيون عراق، حركت جديدى را براى آزادى عراق آغاز كرده‌اند. اين حركت، تشكيل مجلس اعلاى انقلاب اسلامى عراق است.

تشكيل اين مجلس، موجب شده است كه صدام خواب آشفته ببيند و انقلابيون عراق نيرو بگيرند. ان‌شاءالله به زودى حكومت جمهورى اسلامى- نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد- در عراق تشكيل شود.

آن وقت است كه بايد تابوتى براى ابرقدرتِ آمريكا ساخت و آمريكا را در تابوت گذاشت. اگر در عراق، جمهورى اسلامى تشكيل شود، آمريكا ديگر تاراج منطقه را مگر در خواب ببيند وگر نه در بيدارى، هرگز!

تشكيل مجلس اعلاى انقلاب اسلامى عراق، گام بسيار مثبت و مناسبى است.

اميدوارم اين مجلس براى ملت عراق بسيار پر ثمر و نتيجه‌بخش باشد، همچنانكه بسيار پر ثمرتر از حدّ انتظار مؤسسانِ آن بود.

سران مرتجعِ بعضى از كشورهاى عربى، كنفرانس فاس تشكيل داده‌اند. آنها با اين اقدامات، مى‌خواهند جلوِ حركت اسلام و امّت اسلامى را سد كنند؛ امّا موفق نخواهند شد.

چند نفر از اين سران مرتجعِ عرب به آمريكا رفته‌اند تا آمريكا را به منطقه بياورند كه ايران را بترسانند.

آن روز كه آمريكا با نيروهاى فراوان در ايران مستقر بود و همه مراكز ما در دستِ او بود و چنگال سلطه ظالمانه خود را در همه جاى ايران فرو كرده بود، چه غلطى توانست بكند كه امروز مجدداً آن را تكرار كند؟ آمريكا در مواجهه با مردمى كه در اين روز يخبندان، چنين پر شور در نماز جمعه شركت مى‌كنند، چه مى‌تواند بكند؟

ريگان به سران خود فروخته عرب چه مى‌تواند بگويد؟ مى‌گويد: چرا اينجا (آمريكا) آمده‌ايد؟ مانند انور سادات برويد اسرائيل و با صهيونيسم بيعت كنيد تا مشكلاتتان حل شود. در ضمن به آنها مى‌گويد: نماينده فلسطين هم نبايد با شما به آمريكا بيايد. آن وقت آنها بدون ذره‌اى شرم از اين همه رفتار ذليلانه خود، بر مى‌گردند و مى‌گويند: ما مانور مشترك‌


[1]- سوره يونس( 10)، آيه 102.

نام کتاب : همپاى انقلاب نویسنده : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    جلد : 1  صفحه : 90
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست