responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
   ««اول    «قبلی
   جلد :
نام کتاب : علوم و معارف قرآن و حدیث نویسنده : علوم و معارف قرآن و حدیث    جلد : 9  صفحه : 152

داشته و از ميزان آن کاسته نشده است.

ايشان سپس گزارشي از کميّت و کيفيت برگزاري جشنواره، شيوه ارزيابي آثار، رتبه‌بندي و شيوه انتخاب برگزيدگان ارائه نمودند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمين عباسي، رئيس مرکز تخصصي و پژوهشکده حديث حوزه به بيان گوشه‌اي از فعاليت‌هاي مجموعه حديث حوزه پرداختند. ايشان به‌عنوان رياست جشنواره، ضمن قدرداني از شوراي سياست‌گذاري، دبير، کميته علمي و همه شرکت‌کنندگان در جشنواره، تلاش‌هاي علمي آنان در به‌ وجود آوردن اين رويداد حديثي را قابل تقدير دانست.

آيين اختتاميه با سخنراني حجت‌الاسلام و المسلمين ميرمعزّي، معاون محترم پژوهش حوزه‌هاي علميه به‌عنوان مهمان ويژه مراسم اختتاميه ادامه يافت.

ايشان ضمن تبريک دهه مبارکه فجرِ انقلاب و ميلاد حضرت زينب کبري 3، گفتند:

دستاوردهاي مرکز تخصصي حديث و پژوهشکده حديث حوزه در جايگاه بسيار شايسته‌اي قرار دارد و نشان‌دهنده آن است که يک انگيزه الهي پاک، به‌عنوان پشتيبان اين تلاش‌ها و فعاليت‌ها وجود دارد که موجب ارتقا کارها شده است. ايجاد پژوهشکده در کنار مراکز تخصصي، بسيار ضروري است و ديگر مراکز تخصصي حوزه نيز بايد همانند مرکز تخصصي حديث حوزه نسبت به راه‌اندازي پژوهشکده اقدام نمايند.

وي در ادامه با اشاره به تأکيد مقام معظم رهبريK بر اسلامي سازي علوم اسلامي، آن ‌را از موضوعات مهم و کلان در جامعه برشمرد.

دومين جشنواره حديثي آيت‌الله العظمي بروجردي 8 با تقدير از دانش‌پژوهان برتر مرکز تخصصي حديث و اهداي جوايز نفرات برگزيده، شايسته تقدير و بازديد مهمانان از نمايشگاه جانبي به کار خود پايان داد.


نام کتاب : علوم و معارف قرآن و حدیث نویسنده : علوم و معارف قرآن و حدیث    جلد : 9  صفحه : 152
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
   ««اول    «قبلی
   جلد :
فرمت PDF شناسنامه فهرست