responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 19  صفحه : 477

برق‌آسا كه در سراسر جهان پرتو افكنده و نويد فتح مبين مى‌دهد، به حكومت مطلقه منجى‌ [1] آخر الزمان و پناه مستضعفان متصل شود.

با نظر كوتاهى به كشور اسلامى ايران و كشورهاى منطقه و جهان مى‌توان پيشرفت انقلاب اسلامى را دريافت. در كشور مبارز ايران به رغم تبليغات بوقهاى خارجى و بعضى گروهكهاى داخلى كه دم از سرد شدن ملت از جنگ و نارضايى مردم از طولانى شدن مى‌زنند، موج عظيم راهيان كربلا كه از شهر قم، دانشگاه خون و قيام شروع و در تمام كشور گسترده شد و هنوز ادامه دارد، خط بطلان بر آرزوهاى آنان كه به اميد سرد شدن مردم و شكست جمهورى اسلامى روز شمارى مى‌كنند، كشيد. هر چند اينان چشم و گوش خود را بسته كه از درك حقايق محروم شوند و دل را به خاطرات خوش خود تسكين مى‌دهند. در جبهه‌هاى جنگ آن چنان تزلزل و هراسى از اين سيل عظيم راهيان كربلا به دل صدام و صداميان افتاده كه روز را بر آنان سياه نموده و به هر درى براى نجات خود مى‌زنند و با هر شكستى كه مى‌خورند نغمه پيروزى بزرگ سر مى‌دهند و به ارتش شكست‌خورده خود نشان پيروزى مى‌دهند، و رسانه‌هاى دروغ‌پرداز جهان نيز به پخش دروغهاى آنان، شايد با عمق بيشتر و شيطنت بالاتر مى‌پردازند غافل از آنكه ملتهاى جهان، خصوصاً كشورهاى اسلامى امروز بيدار شده‌اند و براى اين تبليغات و كرّ و فرّهاى بى‌مغز ارزش قائل نيستند. شاهد بر اين مدعى، كشورهاى اسلامى مثل ايران و افغانستان و لبنان و مصر و ليبى و ديگر ملل اسلامى و كشورهاى امريكايى و بسيارى از مناطق شوروى كه با اوجگيرى پرخاشگران همه را سراسيمه كرده و به خيال خود به فكر علاج افتاده‌اند، آن هم «علاجى پس از مرگ سهراب». [2]


[1] نجاتبخش‌

[2] اشاره به ضرب المثل مشهور ايرانى «نوشداروى بعد از مرگ سهراب» است. آقاى سيد احمد خمينى در ذيل اين پيام، چنين نوشته است: «اين پيام بيست و دوم بهمن است كه حضرت امام فرمودند پيام نمى‌دهند و قرار شد سخنرانى نمايند. 22 بهمن 64- احمد»

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 19  صفحه : 477
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست