responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 19  صفحه : 160

كوشش كنند و از انحرافات، گرچه جزئى باشد جلوگيرى نمايند و بايد عرض كنم كه اخبار راديو- تلويزيون ناقص است و محتاج به عنايت بيشتر.

5- با تشكر فراوان از ملت بسيار عزيز كه در سالهاى طولانى قبل از انقلاب و در حال پر هيجان انقلاب و پس از پيروزى تا امروز با همه فداكاريها و جانبازيها و سختيها و فشارها در صحنه حاضر و از اسلام بزرگ و ميهن عزيز دفاع نموده و در جبهه‌ها و پشت جبهه‌ها چون سدى آهنين ايستاده‌اند تقاضا دارم كه بسيار بيدار و هوشيار و مراقب باشند كه در اين صفوف فشرده الهى شياطين رخنه نكنند و تخم نفاق و اختلاف نيفشانند كه اين دست پروردگان غرب و شرق و اين وارثان رژيم ستمشاهى و اين محروم‌شدگان از دسترنج ملت و ذخاير كشور در كمينند و در صدد اختلاف افكنى و با قلم و زبان خود از هيچ افترا و تهمت در راه شكست جمهورى اسلامى و رسيدن به مطامع كثيف خويش فروگذار نمى‌كنند و با شايعه افكنيها و دغلبازيها و دروغ‌پردازيها مى‌خواهند در وحدت شما كه وحدت الهى است خلل ايجاد كنند و از ساده دلى بعضيها استفاده كنند. هان! اى ملت عزيز، كه پرچم پر افتخار اسلام را به اهتزاز درآورده و سكوت مظلومان را در مقابل ستمگران و قلدران شكسته و متحول به فرياد و پرخاش كرديد و نداى «اللَّه اكبر» اسلام را با امواج فرستندگان غيبى به اقصى‌ بلاد جهان رسانديد، بهوش باشيد و به عهد خود به پيشگاه مقدس خداوند پابرجا باشيد كه شكست اسلام خداى نكرده در ايران دفن معنويات و احكام مقدس اسلام است. بهوش باشيد كه موريانه‌هاى موذى، اين ايادى استكبار جهانى درصدد رخنه كردن در صفوف شما هستند. دستهاى وحدت را به هم دهيد و بازو به بازوى هم يكدل و يك جهت اين هديه الهى را، كه پس از قرون متمادى به شما عطا فرموده قدردانى و حفظ كنيد و از نقصها و كمبودها كه لازمه هر انقلابى است و در انقلاب شما به بركت اسلامى و مردمى بودن از همه كمتر است، به خود سستى راه ندهيد، كه با خواست خداوند منّان با پيروزى شما همه چيز اصلاح مى‌شود.

بارالها، از الطاف بيكران تو شكرگزاريم؛ گرچه شكر ما و همه موجودات در مقابل نعمتهاى بى‌انتهاى تو ناچيز است. خداوندا، اگر عنايات تو نبود ما قدمى به سوى پيروزى‌

نام کتاب : صحيفه امام نویسنده : الخميني، السيد روح الله    جلد : 19  صفحه : 160
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست